Elon Musk, ktorý vlani veľmi draho kúpil Twitter, potvrdil pred pár dňami to, o čom sa hovorilo už skôr: chce zverejniť algoritmus, ktorý používateľom Twitteru servíruje to, čo majú vidieť. Inými slovami, inžinieri a nadšenci z celej planéty budú mať možnosť naštudovať si jeden z najzákladnejších stavebných kameňov celého systému a navrhnúť rôzne zmeny.
Toto je vo svete sociálnych sietí veľmi unikátny krok, priam revolučný. Až doteraz totiž všetky také komerčné siete lipli , naopak, na maximálnom tajnostkárstve. O tom, podľa akých pravidiel vyberá ich systém príspevky na viditeľnú „stenu“, nemali presný pojem ani ich skutoční platiaci zákazníci, teda zadávatelia reklamy, nieto bežný používateľ, ktorý bol jedným z predávaných produktov.
Ak ste predplatiteľom, prihláste sa tu.
Svet je od 24. februára v pohybe, z ktorého sa rodí nový svetový poriadok. Štandard ponúka svojim čitateľom pohľad za penu dní, hlbšie analýzy a texty, ktoré pomáhajú pochopiť a vysvetliť kontext toho, čo sa deje vo svete politiky, ekonomiky či náboženstva.
Ak ste si predplatili Štandard do 31. augusta 2022 v akejkoľvek forme, cena predplatného sa pre vás celých nasledujúcich 12 mesiacov nezmení.
Ak máte problém, kontaktujte nás na [email protected]