Mladí kreatívci zo Zlína patria do generácie, ktorá klasickú televíziu už prakticky nesleduje. Všetok obsah konzumujú cez online platformy a internet. Zatiaľ čo sa pohodlne a rýchlo vedia dostať na rôznych streamovacích platformách k filmom, často aj obsahovo prázdnym, tituly s kresťanským posolstvom treba hľadať na nelegálnych úložiskách, stiahnuť, zohnať si titulky a až potom pozerať. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo začali uvažovať nad vznikom kresťanskej streamovacej služby Filmana. Štandard prináša rozhovor so zakladateľom a riaditeľom projektu Janom Peroutom.
Pracujete vo firme, ktorá vyrába filmové reklamy. Musel to byť pre vás poriadny skok prejsť od komerčných produktov k projektu kresťanskej platformy, ktorá asi veľký ohlas a záujem vo verejnosti nepožíva. Ako k tomu došlo?
Získajte limitovaný bezplatný prístup k článkom vďaka vytvoreniu bezplatného účtu alebo sa prihláste a pokračujte v čítaní.
alebo
Neobmedzený prístup v rámci celého Štandardu. Možnosti predplatného
Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami