Časopis Extra plus podľa Transparency International favorizuje Pellegriniho, časopis .týždeň Korčoka
Extra plus podľa mimovládky distribuoval mimoriadne vydanie do státisícov schránok. "Kým vo februári rozniesla do domácností 150-tisíc výtlačkov, v marci to bolo až 465-tisíc. Len druhé vydanie tak do schránky pred 1. kolom volieb dostala každá piata slovenská domácnosť. Podľa faktúry za februárovú roznášku vystavila pošta vydavateľovi sumu 7 500 eur a teda 5 centov za kus. V marci mohla distribúcia vyjsť na viac ako 23-tisíc eur," píše Transparency.
Cena výtlačku sa aj pri mimoriadne priaznivých cenách mohla podľa prieskumu Transparency pohybovať okolo 10 centov. Celkové náklady na tlač a distribúciu dvoch čísiel schránkového mesačníka tak mohli vyjsť odhadom na zhruba 90-tisíc eur," dodala mimovládka s tým, že ide o reklamu, "akú si pri polmiliónovom limite nemôže dovoliť žiaden z prezidentských kandidátov".
Časopis .týždeň zas vydal v posledných hodinách pred moratóriom číslo s Ivanom Korčokom na titulke. "Už počas moratória, vo štvrtok ráno, zverejnil .týždeň priateľsky ladený rozhovor s Korčokom aj na YouTube. Šéfredaktor Štefan Hríb porušenie zákona odmieta s tým, že rozhovor zverejnili v premiére na webe časopisu už v utorok," uzavrela Transparency.
(fb)