Agentúra Pohoda festival zaznamenala v minulom roku stratu 934-tisíc eur. Je to väčšia strata, ako mal festival kumulatívne za oba pandemické roky. Šéf Pohody Michal Kaščák odmieta ponuky na komerčný odpredaj festivalu, problémy sa snaží vykryť drobnými investormi.
Jeden z najlepších stredne veľkých festivalov v Európe čelí od pandémie podľa všetkého vážnym finančným problémom. Do roku 2019 boli finančné ukazovatele festivalu Pohoda na vyrovnanej úrovni, približne štvormiliónové náklady sa darilo udržať v rovnováhe medzi príjmami a výdavkami.
Zmenilo sa to v roku 2020, keď sa festival na trenčianskom letisku v dôsledku pandemických opatrení nekonal. Firma Pohoda festival zaknihovala stratu 166-tisíc eur. V ďalšom ročníku 2021, keď sa konala zúžená špecializovaná verzia s názvom Pohoda on the Ground, sa strata navýšila na 484-tisíc eur.