Človeče, nehnevaj sa. Umelá inteligencia mení tón reči naštvaných zákazníkov

Málokedy voláme do firmy len preto, aby sme pochválili jej služby alebo vyjadrili potešenie z kvality produktov. Vo väčšine prípadov sú call centrá cieľom telefonátov nie až tak nadšených zákazníkov, vyžadujúcich podporu alebo pomoc.

Angry businessman looking at mobile phone screaming on balcony Ilustračné foto: Profimedia.sk

Je pochopiteľné, že naštvaný klient dáva svoje rozhorčenie najavo nielen slovníkom, ale aj neverbálnymi signálmi ako hlasitosť či tón reči. Osoba na druhej strane linky je však len radový zamestnanec, ktorého „zákon padajúceho (…)“ umiestnil do pozície hromozvodu zákazníckych sťažností.

Psychická záťaž pracovníkov liniek podpory sa tak stáva vážnym problémom. Nespokojnosť s pracovným miestom môže spôsobiť absencie, vyhorenie, výpovede a v tých najhorších prípadoch až choroby z povolania.


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Kliknite na tlačidlo Poslať email a obdržíte odkaz na registráciu. Tým súhlasíte s obchodnými podmienkamiochranou súkromia.