Automobilovému koncernu Volkswagen prerástli problémy s konkurencieschopnosťou cez hlavu. Skupina hlási najväčší problém práve vo svojej vlajkovej značke Volkswagen, ktorej ziskové marže sú už dlhší čas príliš nízke.
prečítať viacKOŠICE – Legendárny Starý pľac na Dominikánskom námestí, ktoré vzniklo v 13. storočí pri stavbe najstaršieho košického kostola, praská vo švíkoch v každom ročnom období.
Po dušičkovom ošiali z nákupu kvetov a ikeban na hroby kraľujú na staromestskom trhovisku v Košiciach kapusta na nakladanie, šťavnaté jablká a hrušky, bystrické slivky, koreňová zelenina od farmárov i čerstvo nazbierané dubáky.
Starosta MČ Košice-Staré Mesto Igor Petrovčik odovzdal v júli označenia ZLATÝ PREDAJCA pestovateľom, ktorí na trhu na Dominikánskom námestí predávajú vlastnoručne vypestovaný tovar a poďakoval sa za ich tvrdú, mnohokrát nedocenenú prácu.
„Vychádzame tak v ústrety všetkým Košičanom, ktorí radi nakupujú zeleninu a ovocie na najpopulárnejšom a najkrajšom trhu v Košiciach – na Dominikánskom námestí a zároveň pomáhame originálnym pestovateľom, ktorí s rodinami tvrdo pracujú na poli, v záhrade či v skleníkoch,“ vysvetľuje starosta Petrovčik.
Tabuľku Zlatý predajca na predajnom stole dostali tí, ktorých zástupcovia mestskej časti osobne navštívili na ich farmách, poliach, v záhradách.
„Sme radi, že máme na staromestskom legendárnom Starom pľaci domácich pestovateľov, ktorí pokračujú v rodinnej tradícii a vozia nám na trh čerstvú zeleninu, ovocie, kvety, med a výrobky z neho, domáce cestoviny. V minulom roku pribudli na trhovisku nové predajné kované stoly v retro štýle, v budúcom roku sa chystá rozsiahla oprava dlažby,“ dodáva starosta.
Legendárny trh na Dominikánskom námestí funguje od konca 19. storočia, keď sa po roku 1870 definitívne presunuli mestské trhy vedľa kostola a pred kláštor na Mäsiarskej ulici. Trhovisko, ktoré Košičania poznajú aj ako Starý pľac, patrí k legendárnym miestam v historickom centre Košíc a jeho osobitú atmosféru si vychutnávajú nielen domáci, ale aj zahraniční turisti.
Automobilovému koncernu Volkswagen prerástli problémy s konkurencieschopnosťou cez hlavu. Skupina hlási najväčší problém práve vo svojej vlajkovej značke Volkswagen, ktorej ziskové marže sú už dlhší čas príliš nízke.
prečítať viac