Jeden z najväčších maloobchodných reťazcov v USA Target tlmí svoje nadšenie pre inkluzivitu a posúva do úzadia svoj LGBT sortiment. O zmene, ktorá rozhnevala progresívnych aktivistov, sa rozhodlo veľmi rýchlo na krízovom online mítingu. Správa prichádza v kontexte pretrvávajúceho trápenia sa značky Bud Light, ku ktorému došlo po kampani s transrodovým influencerom a jeho intenzita prekvapila aj odborníkov. Target zrejme ustupuje práve v reakcii na túto skúsenosť.
Niektoré predajne gigantickej americkej maloobchodnej spoločnosti Target na juhu USA boli donútené presunúť svoj tovar s LGBT tematikou z viditeľnej časti svojich pobočiek do ich menej rozpoznateľných častí a zmenšiť jeho objem. Uviedol to zdroj spoločnosti pre televíznu stanicu Fox News a neskôr to potvrdili aj iné médiá.
Získajte limitovaný bezplatný prístup k článkom vďaka vytvoreniu bezplatného účtu alebo sa prihláste a pokračujte v čítaní.
alebo
Neobmedzený prístup v rámci celého Štandardu. Možnosti predplatného
Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami