Čím ideologickejší a politickejší sa trenčiansky festival stáva, tým viac pozornosti si zaslúži. Nie kvôli hudbe.
Politika bola na Pohode vždy. Niečo sa však mení. Presnejšie: zmenilo.
Michal Kaščák to síce kamufloval rečami, ako tam nepatria aktívni politici, pravda, okrem tých, ktorým dal výnimku. Za tie roky je všetkým všetko jasné, a keďže ide o súkromné podujatie, nestálo by to za reč. Pohoda je festivalom, ktorý znamená veľmi veľa, pre relatívne málo ľudí. Sú ich tisíce, desiatky z nich majú vplyv a funkcie, z čoho Pohoda ťaží. Takú reportáž v hlavných správach na RTVS, kde sa propaguje aj predaj a cena lístkov, iný festival nezažije. Ani keď je pre menšie publikum, ako napríklad Bratislavské hudobné slávnosti.
Zdá sa, že to veľmi nefunguje, tento rok bolo vraj na festivale viditeľne menej ľudí, chýbajúce známejšie kapely nahradilo viac ideológie. Možno je v tom priama závislosť, uvidíme.
Verejnou témou je však niečo iné.
Kaščák festival považuje za oslavu slobody, tolerancie, najnovšie lásky, pričom slovník je otvorene politický.
Dokonale to ilustruje spor s kresťanstvom a katolicizmom zvlášť.
Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami
Cookies na našej webovej stránke používame len v dvoch prípadoch. V jednom prípade pre meranie návštevnosti v Google analytics a v druhom prípade pre prihlásenie užívateľa.
Nakoľko sme zrušili inzercie, reklamy a merania tretích strán, nezbierame žiadne citlivé dáta o užívateľoch.
Preto potvrdením súhlasíte so základnými cookies na našom webe.