Spoločnosť Mattel má skvelý marketing. Spočíva v hesle: vnúťte im základný produkt a potom ponúkajte doplnky. Tak vznikla bábika Barbie, potom jej oblečenie, koník, auto, domček, Ken a nakoniec tu máme aj kasovo úspešný film. Opakujem, skvelý marketing!
Možno sa k vám dostali informácie, že svet kritizuje film o Barbie spojený s týmto výrobkom, ale spoločnosť, ktorá vyrába hračky len reaguje na požiadavky doby. Barbie lekárka a hasička tiež nevznikli preto, aby podporili feminizmus, ale aby ju takto zmýšľajúce matky kúpili svojim dcéram. Keď bolo treba reagovať na nedosiahnuteľný fyzický ideál, ktorý hračka predstavuje, vznikla verzia plnšej Barbie. Ďalší produkt.
Získajte limitovaný bezplatný prístup k článkom vďaka vytvoreniu bezplatného účtu alebo sa prihláste a pokračujte v čítaní.
alebo
Neobmedzený prístup v rámci celého Štandardu. Možnosti predplatného
Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami