Každá dopravná nehoda, aj tá, ktorú ste nezavinili, prináša isté množstvo stresu a nepríjemností. Ešte náročnejšie je, keď sa s nimi stretávate aj pri následnom riešení poistnej udalosti. Presne to aktuálne zažíva Andrej, ktorý požičal svoje auto. „Chcel som len pomôcť mojej blízkej, samoživiteľke dvoch detí," hovorí. Problémy nastali, keď do nej v Českej republike narazila iná šoférka a vozidlo ostalo nepojazdné. A teraz sa má zmieriť s tým, že dostal o 1 300 eur menej.
Prešli už viac ako dva mesiace a situácia stále nie je doriešená. Poisťovňa má však zastúpenie aj na Slovensku, takže záležitosť posunuli na slovenský Allianz. Ten za nanajvýš zaujímavých okolností zmenil výšku poistného plnenia.
Chvíľu celá vec stála na mŕtvom bode. Keďže sa z pohľadu poškodeného dlhší čas nič nedialo, začal si Andrej aktívne zisťovať, v akom štádiu sa nachádza. Scenár je všetkým dobre známy, píšete, telefonujete, ľudia na druhej strane call centier sa, samozrejme, striedajú. Posun konečne nastal 15. augusta, keď Allianz poslal sms so zaujímavým znením: „Dobrý deň, k PU (číslo poistnej udalosti) čakáme na vyjadrenie technika k doobhliadke. Momentálne je dovolenkové obdobie. Po doručení vyjadrenia vás budeme kontaktovať. Allianz.“