Slovensko je nudné, vyplýva z prieskumu. Osem bezvýsledných rokov s Good Idea Slovakia

Slovensko so značkou Good Idea Slovakia sa v preklade snaží svetu doslova nadiktovať, že sme "dobrý nápad". Smutné je, že svet myšlienku autorky loga Simony Bubánovej bezprecedentne odmietol. Kampaň "dobrých nápadov" pokračuje už ôsmy rok, no podľa vlaňajšieho prieskumu sa Slovensko v zahraničí spája so slovom – nudné.

image_123650291 Ilustrácia: Vlado Palša

Švajčiarsko je vraj dôveryhodné, Nemecko zasa silné a Francúzsko sofistikované. Povedali to v roku 2023 respondenti medzinárodného prieskumu National Brand Index (NBI) [v preklade Index národnej značky, pozn. red.], ktorý vytvoril profesor Simon Anholt, globálna autorita v oblasti budovania značky krajiny. Samotný prieskum realizovala agentúra Ipsos.

Slovo zo zoznamu možných asociácií, s ktorým by sa Slovensko chcelo spájať v hlavách obyčajných ľudí vo svete, je pravdepodobne „kreatívne“. S ním sa však ľuďom spája v prvom rade Japonsko, potom Južná Kórea a na treťom mieste Taiwan.


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými  Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami