Organizácia The Parents Network združuje rodičov, ktorých deti sa stali obeťami sociálnych médií. Jej poslaním je pozdvihovať rodičov a pomáhať zabrániť tomu, aby rovnakou bolesťou zo straty svojho dieťaťa museli prechádzať ďalší otcovia a matky.
Podnet pre vznik rodičovskej siete The Parents Network prišiel z nadácie Archwell, založenej princom Harrym a vojvodkyňou Meghan zo Sussexu, ktorým nie je ľahostajné duševné zdravie mládeže a sami spoznali, aký pozitívny vplyv a význam má spájať ľudí s rovnakými alebo podobnými skúsenosťami. Tie ich následne mobilizujú robiť aktívne kroky v snahe o zmenu.
Kľúčovým prvkom iniciatívy je kampaň No Child Lost to Social Media [v preklade žiadne dieťa stratené v dôsledku sociálnym médií, pozn. red.]. Zameriava sa na vytvorenie bezpečnejšieho prostredia na sociálnych sieťach a na ochranu mladých ľudí pred problémami duševného zdravia ako sú depresia, úzkosť či sebapoškodzovanie, ktoré sú často spojené s online platformami.