Štandard prináša rozhovor s odborníkom Tomášom Trembáčom o správnom učení nielen s prvákmi, o vplyve technológií na vyučovací proces aj o jeho debutovej knihe, ktorú ako sám verejne priznáva, napísal ako dysortografik.
Tomáš Trembáč je školský psychológ na Základnej škole s materskou školou Pod Vinbargom v Bardejove, ktorá získala Európsku cenu za inovatívne vzdelávanie, od augusta tiež pracuje aj na projekte Mosty UNESCO. Škola sa navyše zaradila medzi niekoľko z mála vzdelávacích inštitúcií na Slovensku, ktoré získali značku Klub Unesco.
Prvý školský mesiac je za nami a nejaké širšie hodnotenie je ešte priskoro. Jedno je však isté, že pre prvákov bol začiatok roka výraznou zmenou. Rodiča riešia, ako sa správne učiť s deťmi. Pozorujete v tejto súvislosti nárast detí so špecifickými potrebami?