Najprv si pripísal titul najúspešnejšieho crowdfundingového mediálneho projektu, financovaného výlučne svojimi divákmi. Po ňom prišlo tento rok aj oficiálne prvenstvo najprekladanejšieho televízneho seriálu.
Dnes je seriál The Chosen – Vyvolení preložený do viac ako 50 jazykov sveta, čím prekonal aj kultový Baywatch, ktorý existoval „iba“ v 34 cudzojazyčných verziách. Spoločnosť Come and See sa zďaleka nechce zastaviť pri tomto čísle, hovoria, že ak bude dopyt, sú ochotní preložiť seriál aj do 500 či 600 jazykov.
Dopyt evidentne stále trvá a neutícha. Pútavá séria o Ježišovi a jeho učeníkoch má stámilióny videní a streamovaní, vznikli popri nej knihy, interaktívne štúdiá Biblie, konajú sa pravidelné konferencie, stretnutia fanúšikov, na dračku idú aj obľúbené merchové darčekové produkty značky The Chosen.