Chmelár: Ak by bol dnes premiérom Šimečka a prezidentom Korčok, už by sme boli v priamej vojne s Ruskom

Chmelár: Ak by bol dnes premiérom Šimečka a prezidentom Korčok, už by sme boli v priamej vojne s Ruskom. Poradca premiéra Roberta Fica to uviedol na platforme YouTube vo svojej pravidelnej relácii Drobnohľad Eduarda Chmelára.

„Opozícia najmä z Progresívneho Slovenska s Korčokom a SaS nijako nepopierajú, že by vojaci mali ísť na Ukrajinu, oni by si to dokonca želali. Predstavte si tú situáciu, že by bol dnes premiérom Michal Šimečka a prezidentom Ivan Korčok. Už by sme boli v priamej vojne s Ruskom,“ vyjadril sa Chmelár s dôvetkom, že všetko, čo oni sami označovali za konšpirácie sa potvrdzuje.

„Opakujeme tie isté chyby. Nečudujem sa mladým dvadsaťročným ľuďom, ktorí sú pobláznení nejakou progresívnou ideológiou, pretože oni si nepamätajú, čo to bol Irak pred dvadsiatimi rokmi,“ zdôraznil poradca, ktorý pokračoval smerom ku konferencii v Paríži.

„Macron chce byť lídrom Európy. On si povedal, že ide na Rusko a ono nesmie vyhrať, že tam pošleme rakety. Čo bude ďalej?“ pýtal sa.

„Moja filozofia je, že malé štáty majú iniciačnú právomoc, možnosť nielen chrániť vlastné záujmy, o čo sa snaží náš premiér, ale aj navrhovať riešenia, ktoré sa pokúsime presadiť na vyššej úrovni, ako doslova vnútiť ho veľkým hráčom, aby mali materiál, s ktorým sa dá počítať,“ uzavrel Chmelár s tým, že v opačnom prípade spejeme k tretej svetovej vojne.

(youtube)


Majiteľ sociálnej siete Facebook Mark Zuckerberg priznal americkému Kongresu jeden z najmasívnejších cenzorských zásahov zo strany vládnej moci voči nepohodlným názorom občanov v modernej histórii. Nešlo pritom o ochranu utajovaných skutočností či iných zákonných dôvodov, ale o krytie korupcie a umlčiavanie kritikov pandemických opatrení. Tento prípad ukazuje, ako veľmi dôležitý je zákaz cenzúry, a prečo je toto ústavné právo potrebné neustále strážiť. Viac v článku.

prečítať viac

Automobilovému koncernu Volkswagen prerástli problémy s konkurencieschopnosťou cez hlavu. Skupina hlási najväčší problém práve vo svojej vlajkovej značke Volkswagen, ktorej ziskové marže sú už dlhší čas príliš nízke.

prečítať viac