"Medzi položkami úplne chýbajú viaceré drobnosti ako napríklad platba za prenájom kampaňového vozidla v marci a apríli či honoráre pre Ľubomíra Bagina za moderovanie zhromaždení v úplnom závere kampane (boli vyplatené len za marec)," uviedla Transparency s tým, že Korčok nevykázal úhrady ani za prenájmy bilboardov.
"V marci mal podľa jeho účtu vonku 750 bilbordov, 24 väčších bigbordov či 170 menších citilightov za celkovo 120-tisíc eur. Táto reklama mu visela aj v závere kampane počas prvého aprílového týždňa. Dokopy by mohlo ísť podľa nášho odhadu o reklamu za 30-tisíc eur," píše mimovládka.
Transparency International vidí problém aj s roznosom trištvrte milióna schránkových novín, s ktorým Korčokovi pomáhali dobrovoľníci. "Zákon nariaďuje kandidátom v správe uvádzať aj dary v podobe bezodplatného plnenia, no túto hodnotu dobrovoľníckej práce Korčok v správe neuviedol."
"Na transparentnom účte nevidno ani náklady súvisiace s maďarskou štvorstranovou verziou jeho volebných novín. Ani túto položku nám tím kandidáta zatiaľ nevysvetlil. Na otázky zaslané pred týždňom, sme dosiaľ odpoveď nedostali," dodala Transparency.