Odborníci na správanie sa voličov tvoria pre svojich politických zákazníkov stratégie, ako sa votrieť do priazne voliča a vylákať jeho hlas

Odborníci na správanie sa voličov tvoria pre svojich politických zákazníkov stratégie, ako sa votrieť do priazne voliča a vylákať jeho hlas. Ľudský materiál, s ktorým pracujú, si však odborníci na politickú reklamu nevyberajú, píše Ivan Hoffman.

Pracujú s kandidátmi, ktorí si to zaplatia, spravidla peniazmi, ktorými im na kampaň prispeli bohatí sponzori. Kvalitní kandidáti sa do starostlivosti marketérov dostávajú len zriedka, pretože sponzor očakáva od politika, do ktorého investuje, predovšetkým lojalitu.

Viac sa dočítate v texte Ivana Hoffmana:

Mohlo by vás zaujímať

Slovenská republika schválila návrh zákona, ktorým bude Smernica o rodovej rovnosti na pracovisku transponovaná do vnútroštátneho právneho poriadku. Smernica okrem iného zavádza povinné kvóty na zamestnávanie žien v riadiacich pozíciách pod hrozbou pokuty, no takéto…
Prejsť na článok
Historik Róbert Letz skúma osobnosť Andreja Hlinku, jeho vplyv na slovenskú históriu a nedostatočnú pozornosť historikov k jeho odkazu.
Prejsť na článok
Intel zvažuje ponuku na prevzatie od Qualcommu, čo by mohlo byť historickou zmenou vlastníctva v technológiach.
Prejsť na článok
Vyšetrovateľ v Nitre vedie trestné stíhanie v prípade tragickej nehody z 27. júna, kde došlo k usmrteniu a ublíženiu na zdraví.
Prejsť na článok
Kontrola cyklotrasy na Vajanského nábreží odhalila nedostatky a nepreukázateľnosť nákladov, čo vyvolalo ostrú kritiku poslancov a primátora.
Prejsť na článok
Jaroslav Haščák sa od 1. októbra opäť zapojí do práce v Pente po zbavení obvinenia v kauze Gorila, zameria sa na expanziu spoločností.
Prejsť na článok