Budúcnosť patrí spodine

KAMPAŇ EUROVOĽBY Predvolebná kampaň - Voľby do Európskeho parlamentu. Progresívne Slovensko. Zdroj: Profimedia

Voľby nie sú súbojom programov, ale súbojom marketérov. Z volieb tým pádom opäť vzídu, ako je v kraji zvykom, politické béčka, ktoré občanom pripravia politický osud otrávenej, odovzdanej spodiny. Netreba však podliehať panike a beznádeji. Píše Ivan Hoffman.

Mám pochopenie pre utrpenie elitárov, ktorí sa musia uspokojiť so svetom, ktorému chýba elegancia a noblesa, keďže politickú elitu pre lepších ľudí vyberá spodina. Mám ale súčasne pochopenie pre spodinu, ktorá sa musí uspokojiť so svetom elitárov, ktorí opovrhujú obyčajným človekom.

Čomu je ťažké porozumieť, je fenomén, keď medzi voľbami všetci trpia, ako keby prehrali! Žeby to bolo tým, že spodina spoločne s lepšími ľuďmi vždy zvolí spodinu, keďže nikto iný sa vo voľbách neponúka?

Voľby nie sú súbojom programov, ale súbojom marketérov. Tak to dnes jednoducho je. Odborníci na správanie sa voličov tvoria pre svojich politických zákazníkov stratégie, ako sa votrieť do priazne voliča a vylákať jeho hlas. Ľudský materiál, s ktorým pracujú, si však odborníci na politickú reklamu nevyberajú.


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými  Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami