Budúcnosť patrí spodine

Voľby nie sú súbojom programov, ale súbojom marketérov. Z volieb tým pádom opäť vzídu, ako je v kraji zvykom, politické béčka, ktoré občanom pripravia politický osud otrávenej, odovzdanej spodiny. Netreba však podliehať panike a beznádeji. Píše Ivan Hoffman.

KAMPAŇ EUROVOĽBY Predvolebná kampaň - Voľby do Európskeho parlamentu. Progresívne Slovensko. Zdroj: Profimedia

Mám pochopenie pre utrpenie elitárov, ktorí sa musia uspokojiť so svetom, ktorému chýba elegancia a noblesa, keďže politickú elitu pre lepších ľudí vyberá spodina. Mám ale súčasne pochopenie pre spodinu, ktorá sa musí uspokojiť so svetom elitárov, ktorí opovrhujú obyčajným človekom.

Čomu je ťažké porozumieť, je fenomén, keď medzi voľbami všetci trpia, ako keby prehrali! Žeby to bolo tým, že spodina spoločne s lepšími ľuďmi vždy zvolí spodinu, keďže nikto iný sa vo voľbách neponúka?


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Kliknite na tlačidlo Poslať email a obdržíte odkaz na registráciu. Tým súhlasíte s obchodnými podmienkamiochranou súkromia.