Výrobca chybu priznal a odškodnil nálezcu.
Harry Seager (34) z britského Aylesbury vyvolal rozruch na Facebookovej stránke Dull Men’s Club, keď zverejnil fotografiu svojej čokoládovej tyčinky Mars, ktorá nemala svoje charakteristické zvlnenie. Fotografia zaujala tisíce užívateľov, pričom jeden z nich v komentári na cukrovinku napísal, že je „ohavná“.
Seager, ktorý tyčinku kúpil na čerpacej stanici cestou na výstavu klasických áut, oslovil spoločnosť Mars Wrigley UK so záujmom o vysvetlenie. Firma neskôr potvrdila, že tyčinka „prekĺzla“ cez výrobnú linku bez obvyklého procesu nafúknutia vzduchom, ktorý vytvára ikonický vzor, uvádza BBC.
Výrobca sa za chybu ospravedlnil a odškodnil Seagera poukážkou v hodnote dvoch libier.
„Myslím, že dve libry sú skvelé, budú to dve tyčinky Mars zadarmo. Možno mi mohli poslať viac, ale nie som nevďačný,“ poznamenal s humorom Seager.
Diskusiu na Facebooku obohatili bývalí zamestnanci továrne, ktorí vysvetlili proces výroby, a fanúšikovia odhadovali, že podobné defekty končia v iných produktoch, ako sú koláče.
Tyčinky Mars sa vyrábajú v meste Slough od roku 1932 a táto chyba je raritou, ktorá pobavila nielen nálezcu, ale aj tisíce ďalších čokoládových nadšencov.
(lipa)