Pred potratovou klinikou žena umýva nohy inej žene, v pozadí vidno demonštrantov proti potratom. Policajt umýva nohy černochovi. Pracovník rafinérie uprostred ropných vrtov umýva nohy ekologickému aktivistovi. Nemoslimská žena umýva nohy moslimke. Kňaz umýva nohy „queer“ osobe. Diváci mohli v šesťdesiatsekundovom reklamnom spote vysielanom v prestávke finálového zápasu amerického futbalu zhliadnuť dohromady dvanásť scén umývania nôh. Video ukončil slogan: Ježiš neučil nenávisť. On umýval nohy!
Spot je súčasťou kampane He gets us (Chápe nás) od nadácie Come Near (Poď bližšie). Tá sa od roku 2022 snaží odovzdať dôležité princípy učenia Ježiša Krista: milosrdenstvo, odpustenie a službu.
Okrem minútového spotu pripravila nadácia aj jeden kratší, s názvom „Kto je môj blížny“. Hlavným odkazom videa je: „Blížny je ten, koho si nevšímaš, neceníš alebo nevítaš.“ Náklady pritom neboli bezvýznamné. Tridsaťsekundový reklamný priestor počas Super Bowlu vyjde približne na sedem miliónov dolárov.