V budúcom roku čakajú Sociálnu poisťovňu hneď dve okrúhle výročia. Uplynie 30 rokov od jej zriadenia ako verejnoprávnej inštitúcie poverenej výkonom nemocenského poistenia a dôchodkového zabezpečenia a dve dekády od rozšírenia o úrazové, garančné a poistenie v nezamestnanosti. Klientom tejto poisťovne je praktický každý občan a vzhľadom k svojej širokej agende postupom času vznikla aj potreba rozšíriť jej komunikáciu s klientmi aj v digitálnom priestore. Z pôvodnej aplikácie pod názvom Individuálny účet poistenca, vychádza takzvaný Elektronický účet poistenca a Sociálna poisťovňa avizuje, že práve ten prešiel výraznou modernizáciou. „Predstavuje tak prvý krok, v ktorom poistenec získa údaje o svojom poistení,“ informuje na svojom portáli poisťovňa.
Ak patríte k ľuďom, ktorí neradi stoja v radoch na pobočkách a preferujú jednoduchšiu komunikáciu, určite by ste aktiváciu mali zvážiť. Okrem časovej úspory vás čaká okamžitý prístup k informáciám aj možnosť vytlačiť si ich, čo predtým bolo možné len prostredníctvom korešpondencie s poisťovňou. Získate aj online prehľad o sociálnom poistení a vyplatených dávkach a možnosť spätnej väzby cez kontaktné formuláre, napríklad v prípade reklamácií.
Všetko na jednom mieste