Hračkárska spoločnosť vydala sériu bábik Barbie s motívom nového muzikálu Wicked, ktorej informačným portálom je wickedmovie.com – z nápisu na obale vypadlo slovo „movie“.
Firma Mattel preto odporučila kupujúcim, aby vyhodili škatuľu alebo webovú adresu prekryli, keďže odkazuje na stránku s obsahom nevhodným pre mladistvých. Na chybu upozornili používatelia sociálnych sietí.
„Táto nešťastná chyba nás hlboko mrzí a okamžite prijímame opatrenia na nápravu,“ uviedol Mattel vo vyhlásení s tým, že chyba sa týkala bábik predávaných predovšetkým v USA. “Upozorňujeme rodičov, že nesprávne uvedená webová stránka nie je vhodná pre deti,“ doplnil hračkársky gigant.
Spoločnosť nezverejnila, koľkých hračiek sa to týka, ani či sťahuje nejaké výrobky.
Od nedele sa bábiky predávali v obchodných sieťach v Spojených štátoch ako Amazon či Target. V pondelok ráno odkaz na bábiky v sieti Target uvádzal: „Je nám ľúto, ale položka, ktorú hľadáte, nie je v sieti Target dostupná.“ Podobný odkaz na stránke Amazonu uvádzal, že výrobok je „momentálne nedostupný“.
Film Wicked je adaptáciou príbehu Čarodejnice z krajiny Oz z dielne štúdia Universal Pictures, v amerických kinách ho uvedú 22. novembra.
(sab)