Pred hlavným spravodajstvom dominuje seriál Mama na prenájom a Nové bývanie

Snímka zo seriálu Mama na prenájom. Foto: FB/Mama na prenájom Snímka zo seriálu Mama na prenájom. Foto: FB/Mama na prenájom

Keďže všetko, čo televízie odvysielajú v čase od piatej do jedenástej večer, patrí v komerčných televíziách obchodne do hlavného vysielacieho času, každé percento sledovanosti v tomto časovom pásme sa doslova ráta dvakrát. Relácie pred hlavnými správami sú teda dôležitým pilierom prvej prime time línie a ich úspešnosť má výrazný vplyv na sledovanosť hlavného večerného spravodajstva, ako aj celého prime time bloku.

Najsledovanejším programom v tomto časovom slote je v komerčnej aj v univerzálnej cieľovke rodinný seriál Mama na prenájom. Ide o tohoročnú novinku, ktorú TV Markíza vysiela od 9. januára každý pracovný deň o 17:55. Tento seriál sleduje v univerzálnej cieľovke v priemere 420-tisíc divákov, pričom najsledovanejšiu časť videlo 485-tisíc divákov.

Druhá pozícia v celkovom poradí patrí relácii Nové bývanie, ktorú každú nedeľu pozerá v priemere 395-tisíc divákov a najsledovanejší diel tento rok v TV JOJ sledovalo 474-tisíc divákov. Tretia priečka patrí jojkárskej reality šou Bez servítky, ktorá si drží pozíciu silnej dvojky pracovného týždňa a v priemere ju pozerá 349-tisíc divákov. Najsledovanejší diel Bez servítky sledovalo 483-tisíc divákov.

Štvrtým najsledovanejším programom v tomto časovom slote je relácia Smotánka, ktorú si každú sobotu na Markíze pozrie v priemere 309-tisíc divákov. Najsledovanejšiu Smotánku tohto roku sledovalo 411-tisíc divákov. Najsilnejšiu päťku uzatvára publicistický magazín Reflex, ktorý si počas pracovného týždňa nenechá ujsť na Markíze v priemere 256-tisíc divákov a najsledovanejší tohoročný diel videlo 354-tisíc divákov.


Ďalšie články