Reťazec Target pocítil následky svojej dúhovej politiky. Zaknihoval vyše miliardový prepad tržieb

Kauza okolo kolekcie dúhových produktov spoločnosti Target sa vliekla celým júnovým „mesiacom hrdosti“. Po stiahnutí sortimentu do úzadia predajní nastal bojkot z oboch strán názorového spektra. Teraz sa ukazuje, aký to malo vplyv na finančné výsledky gigantickej spoločnosti.

F3p4l_gWIAAF3Hk Dúhový tovar Targetu. Foto: New York Post/Twitter

Jeden z najväčších maloobchodných reťazcov s názvom Target, ktorý má v Spojených štátoch takmer dvetisíc pobočiek a z hľadiska veľkosti tržieb mu v rámci krajiny patrí 33. priečka, zverejnil v stredu klasickú štvrťročnú správu, ktorá odhaľuje stav finančného zdravia podniku a aj výšku tržieb či zisku.

Ukázalo sa, že v období troch mesiacov od mája do konca júla klesli podniku celkové tržby  zhruba o päť percent, čo je v absolútnych číslach zníženie z 26 miliárd dolárov na 24,77 miliardy dolárov. Je to zároveň väčší prepad, než odhadovali ekonómovia a experti, ktorí očakávali celkové tržby nad 25 miliárd.


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Kliknite na tlačidlo Poslať email a obdržíte odkaz na registráciu. Tým súhlasíte s obchodnými podmienkamiochranou súkromia.