V lete roku 2019 založila Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA) iniciatívu s názvom Globálna aliancia pre zodpovedné médiá (GARM). Túto alianciu spoločností zverejňujúcich reklamy vtedy zastrešilo aj Svetové ekonomické fórum (WEF), ktoré je čitateľom Štandardu dobre známe. GARM podľa zakladateľov vznikla „s cieľom riešiť problém škodlivého obsahu na digitálnych mediálnych platformách a jeho speňažovania prostredníctvom reklamy“.
Ako inak, hrozbou pre „bezpečnosť značky“ je „nevhodnosť obsahu“, čím inzerenti združení vo WFA myslia situácie, keď sa reklama na ponúkaný produkt zobrazuje vedľa obsahu stránky, ktorý GARM vyhodnotila ako „problematický“. GARM dokonca ponúka „rámec vhodnosti“, v ktorom za „problematický“ považuje nenávistný obsah (hate speech).
Ako ho však definuje?