Slovenskí zákazníci opäť hodnotili obchodné reťazce. Víťaz dominuje po štvrtýkrát

Spotrebitelia na Slovensku v tom majú jasno – pri nákupe potravín je pre nich prvou voľbou Kaufland, ktorému vyjadrujú najväčšiu dôveru spomedzi všetkých maloobchodných reťazcov.

predajňa interiér zákazníci Ilustračná fotografia: TASR/Jaroslav Novák

Prestížne ocenenie najdôveryhodnejšieho predajcu potravín získal Kaufland už štvrtý raz, čím opätovne potvrdil svoju líderskú pozíciu na domácom trhu. Zároveň si odniesol prvenstvo aj v kategórii Privátne značky, kde jeho produktový rad zvíťazil už ôsmykrát po sebe.

Do projektu Dôveryhodné značky, ktorý je realizovaný prostredníctvom online prieskumu, sa aj tento rok počas októbra 2024 zapojilo dvetisíc respondentov. Tí vyberali z viac ako 800 najsilnejších značiek na slovenskom trhu, pričom víťaznou sa v každej z 88 kategórii mohla stať len jedna. Na Kauflande hlasujúci ocenili spoľahlivosť, ktorou potvrdili opakované výborné skúsenosti s produktami a službami.

„Dôvera zákazníkov sa nevytvorí zo dňa na deň, ale je výsledkom dlhoročného úsilia každého z našich zamestnancov. Teší nás, že ju prejavili nielen týmto ocenením, ktoré si veľmi vážime, ale pravidelne ju dokazujú aj každou ďalšou návštevou v našich predajniach. Je to pre nás potvrdenie, že slovenskí spotrebitelia vnímajú Kaufland ako silnú dôveryhodnú značku, na ktorú sa môžu spoľahnúť,“ zhodnotil Sven Reinhard, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland.

(tasr, ots)


Štátnej forme pomoci rodinám s deťmi na Slovensku trvalo až 18 rokov, kým z pôvodných 13,32 eura poskočila na niečo vyše 43 pred dvomi rokmi. Krok, ktorý priklepol na dieťa ešte zhruba o stovku viac,…
Prejsť na článok