Tradičný český výrobca piva Staropramen oznámil spoluprácu s uznávaným hercom Orlandom Bloomom. Ten je veľmi dobre známy najmä vďaka trilógii Pán prsteňov, kde si zahral postavu Legolasa, alebo z filmov, ako Piráti z Karibiku, Trója či Kráľovstvo nebeské. V rámci marketingovej kampane sa objaví v televíznej reklame aj na sociálnych sieťach.
Spoločnosť Molson Coors, pod ktorú patrí aj pražský pivovar Staropramen, začiatkom mája oznámila začiatok spolupráce s hercom Orlandom Boomom, ktorý sa stane ambasádorom značky Staropramen.
Legolas z Pána prsteňov či Will Turner z Pirátov z Karibiku by sa mal v rámci propagácie tradičnej českej značky Staropramen predstaviť v novej televíznej reklame, digitálnej kampani a v kampani na sociálnych sieťach, ktoré sa tento rok spustia v Európe a vo Veľkej Británii.
Herec si obľúbil české pivo už v minulosti
Bloom české pivo veľmi dobre pozná. Počas natáčania seriálu Carnival Row od spoločnosti Amazon totiž v hlavnom meste našich susedov niekoľko rokov žil.
„Prahu som si zamiloval, keď som tam niekoľko rokov žil a pracoval. Je to nádherné mesto plné úžasných ľudí, ale keď príde na pivo, je náročné im ulahodiť,“ nechal sa počuť Bloom. „Staropramen uspokojuje toto náročné publikum už viac ako sto rokov, čo svedčí o tom, aké je dobré,“ doplnil.
Nová reklama sa odohráva v Prahe a Bloom v nej vysvetľuje svoje väzby na mesto a to, ako vznikla jeho pivná kultúra. Bloom cestuje po najvýznamnejších miestach mesta, od slnkom zaliatych terás až po podzemné tunely, a potom sa pokúsi odhaliť tajomstvo najslávnejšieho pražského piva v pivovare Staropramen, objasnila spoločnosť Molson Coors vo svojom vyhlásení.
Herec je podľa vlastných slov „šťastný, že môže reprezentovať taký kvalitný produkt, akým je Staropramen“.
„Myslím si, že je dôležité spolupracovať so značkami, ktoré praktizujú to, čo hlásajú. Tím Staropramenu veľa hovorí o kvalite a odbornosti, a keď na to príde, je to pivo, ktoré skvele chutí a varia ho neuveriteľne talentovaní ľudia,“ cituje Molson Coors vyjadrenie herca.
Pivovar založený na pražskom Smíchove žne vo svete úspech
Nový televízny spot a spolupráca s Bloomom predstavujú ďalšiu fázu oceňovanej kampane „Varené odborníkmi pre odborníkov“ tejto českej značky. Kampaň bola spustená v roku 2022 a zameriava sa najmä na výsledky značky Staropramen, ktorá uspokojuje najnáročnejších konzumentov na svete v meste, ktoré mnohí považujú za akési hlavné mesto piva.
„Značka Staropramen je predovšetkým oslavou prvotriednych skúseností,“ uviedla riaditeľka brand-marketingu Molson Coors pre Európu, Stredný východ, Afriku a Áziu a Tichomorie Debbie Macková. „Kto iný by ju mal lepšie reprezentovať ako celosvetovo uznávaný herecký talent, akým je Orlando?“ poznamenala.
Oznámenie spolupráce so svetoznámym hercom len podčiarkuje úspech tohto pražského výrobcu piva. Podľa samotného vyhlásenia spoločnosti je proces expandovania českej značky na zahraničné trhy mimoriadne úspešný. Pivo Staropramen sa podľa Molson Coors predáva na väčšine trhov za vyššiu ako prémiovú cenu a je pre spoločnosť kľúčovým motorom rastu.