Konkurenčný seriál Hranica si zapísal najnižší tohoročný výsledok, keď v CS 12-54 získal len 4 percentá divákov a podiel na trhu na úrovni 12,9 percenta. V cieľovej skupine 12+ videlo seriál Hranica 272-tisíc divákov.





Finále Let's Dance sledovalo 7. mája viac ako 520-tisíc divákov
Vyvrcholenie markizáckej tanečnej šou bolo mimoriadne sledovanou udalosťou. V nedeľu získal Let's Dance ďalší titul suverénne najsledovanejšieho programu večera, ako aj celého dňa. V komerčnej cieľovej skupine si šou pripísala rating 7,1 percenta a podiel na trhu na úrovni 27,1 percenta.
V univerzálnej cieľovke si finále Let's Dance pozrelo 522-tisíc divákov. Konkurenčnú premiéru akčného thrilleru Mrazivá pasca s Liamom Neesonom sledovalo v univerzálnej cieľovke 269-tisíc divákov.





V sobotu 6.mája si najviac divákov vybralo zábavu na Jednotke
Najsledovanejším programom sobotného večera sa stal tandem zábavných relácií na Jednotke: Záhady tela a Neskoro večer. Kým tolkšou Neskoro večer dominovala v komerčnej cieľovke 12-54 (138-tisíc divákov), v univerzálnej CS 12+ zasa patrilo víťazstvo relácii Záhady tela (408-tisíc divákov).
Tretia priečka patrila v oboch cieľovkách televíznej premiére poslednej bondovky s Danielom Craigom. Film James Bond: Nie je čas zomrieť sledovalo v komerčnej cieľovke 131-tisíc a v CS 12+ 222-tisíc divákov.





Ruža pre nevestu a Milujem Slovensko 5. mája dominovali vo svojich cieľovkách
Súboj večerných programov bol v piatok 5. mája mimoriadne vyrovnaný. V komerčnej cieľovke 12-54 si tesné víťazstvo pripísala deviata epizóda šou Ruža pre nevestu. Zoznamovacia relácia TV Markízy zaznamenala rating 4,7 percenta (140-tisíc divákov) a podiel na trhu na úrovni 20,1 percenta a prvýkrát sa stala najsledovanejším programom piatkového večera. Relácia Milujem Slovensko zaostala ratingovo len o 0,1 percenta – dosiahla rating na úrovni 4,6 percenta (137-tisíc divákov) a podiel na trhu 17,9 percenta.
V univerzálnej cieľovke si programy vymenili poradie. Stálica RTVS dosiahla sledovanosť na úrovni 7,4 percenta (341-tisíc divákov) a podiel na trhu na úrovni 20,7 percenta. Reláciu Ruža pre nevestu sledovalo v CS 12+ 265-tisíc divákov.




