Hokejový šampionát od 12. mája nekompromisne valcuje televíznu sledovanosť
Prvú tretinu sledovalo v univerzálnej cieľovej skupine 558-tisíc divákov, druhú tretinu už 716-tisíc a poslednú tretinu si pozrelo 717-tisíc fanúšikov športu. Konkurencia si len vydýchla, že sa tento atraktívny duel nezačínal po 19. hodine a piatkový večer sa niesol ešte v predhokejovom duchu.
Ruža pre nevestu a Milujem Slovensko si v piatok večer rozdelili najviac divákov
V piatok večer si najviac divákov cieľovej skupiny 12 – 54 pozrelo šou Ruža pre nevestu. Desiata časť markizáckej zoznamovacej relácie zvíťazila u divákov druhýkrát za sebou. Doteraz najsledovanejšia časť šou Ruža pre nevestu dosiahla rating 5,8 percenta (173-tisíc divákov) a podiel na trhu na úrovni 22,5 percenta. Relácia Milujem Slovensko mala sledovanosť na úrovni 4,2 percenta (126-tisíc divákov) a podiel na trhu 14,8 percenta.
V univerzálnej cieľovke si relácia Milujem Slovensko udržala prvú pozíciu, keď dosiahla sledovanosť na úrovni 7,4 percenta (340-tisíc divákov) a podiel na trhu na úrovni 18,7 percenta. Reláciu Ruža pre nevestu sledovalo v piatok v tejto cieľovej skupine 309-tisíc divákov.





Tretiu tretinu zápasu Slovensko – Lotyšsko si v sobotu večer na Športe pozrelo 912-tisíc divákov
V sobotu večer už v slovenských obývačkách jednoznačne dominoval hokejový zápas Slovensko – Lotyšsko. Najsledovanejšia bola 3. tretina, ktorá dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 rating na úrovni 20,2 percenta a podiel na trhu na úrovni 55,4 percenta. V univerzálnej cieľovke 12+ si posledné dejstvo dramatického zápasu pozrelo na Športe 912-tisíc divákov.
Mimoriadne sa darilo aj relácii Hokej – MS 2023 – štúdio. Štúdio po druhej tretine si pozrelo 640-tisíc divákov. Z nehokejových programov sa sobotný večer podarilo so cťou a slušnou diváckou kulisou ustáť zábavným reláciám RTVS. Neskoro večer si pozrelo 311-tisíc divákov a Záhady tela 297-tisíc divákov.





V nedeľu večer bol najsledovanejší hokej na Športe a Hotel Portofino na Jednotke
Najsledovanejším programom nedeľného večera bol v komerčnej cieľovej skupine zápas medzi Českom a Kazachstanom. Stačil mu na to rating 5,6 percenta a podiel na trhu na úrovni 16,7 percenta.
V tejto cieľovke si veľmi vyrovnane počínali Hokejové štúdio po 1. tretine na Športe, americký dobrodružný film Múmia na Jojke a česká komédia Ako sa zbaviť nevesty na Markíze. Všetky tri tituly dosiahli rovnaký rating na úrovni 4,4 percenta.
V cieľovej skupine 12+ však najviac zarezonovala Jednotka a jej prvé dve epizódy seriálu Hotel Portofino I. Dobový seriál z talianskeho mestečka si pozrelo 251-tisíc divákov, čo bolo o 3-tisíc divákov viac ako 2. tretinu hokejového zápasu Česko – Kazachstan.




