Prvý júnový víkend dominovali Ruža pre nevestu, Záhady tela a české komédie
I keď športové emócie a boj o tú najcennejšiu trofej ostali prítomné vo viacerých večerných programoch.
Ruža pre nevestu prvýkrát víťazom večera v oboch cieľovkách
Rozpačitý rozbeh, solídne posledné kolá a famózna cieľová rovinka. Aj tak by sa dala v skratke zhodnotiť 12-týždňová púť markizáckej zoznamovacej šou Ruža pre nevestu. Finálová epizóda totiž v piatok večer bodovala na plnej čiare a relácia po prvý raz dominovala nielen v komerčnej, ale aj v univerzálnej cieľovke.
V cieľovke 12 – 54 dosiahla rating 5,4 percenta a podiel na trhu na úrovni 22 percent. Konkurenčný film Veľký čínsky múr mal rating 3,8 percenta a podiel na trhu na úrovni 15,3 percenta a reprízové Milujem Slovensko končilo s ratingom 3,5 percenta a podielom na trhu 14,4 percenta.
V univerzálnej cieľovke si finálová Ruža pre nevestu okrem prvého víťazstva nad reláciou Milujem Slovensko pripísala aj svoje doterajšie maximum. Pozrelo si ju 316-tisíc divákov. Milujem Slovensko sledovalo 268-tisíc divákov.





V sobotu zarezonovala komédia Po čom muži túžia 2 a relácia Záhady tela.
Najviac divákov si v komerčnej cieľovke 12 – 54 v sobotu pozrelo premiéru českej komédie Po čom muži túžia 2. Markizácka novinka dosiahla rating 6 percent a podiel na trhu 17,1 percenta. Druhú priečku si zarezervovala talkshow Neskoro večer s ratingom 3,4 percenta a podielom na trhu 14,4 percenta.
Tretie miesto patrilo Záhadám tela, ktoré dosiahli rating 3,1 percenta a podiel na trhu 12,1 percenta. Na štvrtom mieste skončila televízna anketa SOWA. Štvrtý ročník odovzdávania cien Social Awards Slovakia, ktoré sa tento rok vysielalo na Jojke, dosiahol rating len na úrovni 2,2 percenta a podiel na trhu 9,5 percenta. Po minuloročnom nevýraznom výkone, keď v komerčnej cieľovke dosiahla SOWA na Markíze rating na úrovni 3,4 percenta (102-tisíc divákov), sa tento rok projekt na Jojke divácky trápil ešte viac (len 65-tisíc divákov).
V univerzálnej cieľovke v sobotu opäť kraľovali formáty RTVS. Najsledovanejším programom večera, ako aj celého dňa sa vďaka 313-tisíc divákom stali Záhady tela. V tesnom závese skončila relácia Neskoro večer, ktorú sledovalo 294-tisíc divákov a prvú trojku uzatvára markizácka komédia Po čom muži túžia 2 s 277-tisíc divákmi. Na štvrtom mieste skončil reprízový Hit roka, ktorý si na Jednotke pozrelo 122-tisíc divákov. Anketa SOWA skončila na piatom mieste so 121-tisíc divákmi.





Nedeľný večer patril českej komédii Hádkovci
V nedeľu 4. júna mali televízni diváci na výber, či strávia večer akčne, s úsmevom, prípadne sa presunú na talianske pobrežie. V oboch kľúčových cieľovkách nakoniec zvíťazila premiéra českej komédie Hádkovci, ktorá dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating na úrovni 5,6 percenta a podiel na trhu 21,8 percenta. V univerzálnej cieľovke si Hádkovcov na Jojke pozrelo 270-tisíc divákov. Druhou voľbou bol markizácky akčný film Ava: Bez súcitu, ktorý získal rating 4,4 percenta a podiel na trhu 17,1 percenta. V univerzálnej cieľovke film videlo 228-tisíc divákov. Nad hranicu stotisíc divákov sa podarilo dostať ešte seriálu Hotel Portofino II, ktorý sledovalo 136-tisíc divákov.




