Stotisíc komerčných divákov prekročil v pondelok večer len seriál Hranica. O prekvapenie sa postarala stanica Dajto
Markizácky seriál Druhá šanca skončil s ratingom 3,3 percenta (99-tisíc divákov) a podielom na trhu 13,2 percenta na druhom mieste pred Inkognitom s ratingom 3,1 percenta (93-tisíc divákov) a podielom na trhu 15,3 percenta.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sledovalo Hranicu na Jojke 252-tisíc divákov. Zábavnú reláciu Inkognito si pozrelo 237-tisíc divákov a najsilnejšiu trojku pondelkového večera uzatvára Druhá šanca s 206-tisíc divákmi.
Mimoriadne úspešný pondelok má za sebou aj jedna z menších staníc Markíza Group. Stanica Dajto, ktorá divákom ponúka od skorého rána niekoľkohodinový sitkomový kokteil a zvykne cez deň porážať v kratších časových úsekoch aj veľké televízie vrátane vlastnej materskej stanice, išla tentoraz ešte ďalej.
V komerčnej cieľovke dosiahla rekord – celodenný podiel na trhu na úrovni 6,9 percenta, čo je výsledok, ktorý nielenže výrazne vytŕča z radu malých televíznych staníc, ale ide o podiel na trhu, aký mala jedna z trojice hlavných staníc – verejnoprávna Jednotka aj s Dvojkou dokopy.




