V stredu večer sa pozerali najmä Vraždy v Cayenne. Tomáš a Diana si udržali komerčného diváka

Seriál Tomáš a Diana si v stredu večer s ratingom 4,4 percenta pre obidve epizódy a podielom na trhu na úrovni takmer 17 percent opäť v komerčnej cieľovke postrážil titul najsledovanejšieho programu večera. Relácia TV JOJ si zároveň zopakovala rating z minulého týždňa. Repríza markizáckej relácie 2 na 1 s hereckou ikonou Zdenou Studenkovou tentokrát dosiahla rating 3,4 percenta a podiel na trhu na úrovni 14,4 percenta.

Diana Mórová a Tomáš Maštalír. Foto: FB/TV JOJ

Diana Mórová a Tomáš Maštalír. Foto: FB/TV JOJ

V univerzálnej cieľovke dominoval úplne iný žáner. Najviac sa darilo detektívke Vraždy v Cayenne, ktorú si na Jednotke pozrelo 263-tisíc divákov. Ide už o tretiu kriminálku z populárneho francúzskeho cyklu, ktorej sa v krátkom čase podarilo v stredu večer osloviť najväčší počet divákov. Len nedávno si titul najsledovanejšieho programu večera vychutnávali Vraždy v Mulhouse (301-tisíc divákov) a Vraždy v Granville (292-tisíc divákov).

Dvojkou u univerzálneho diváka bola v stredu večer šiesta časť seriálu Tomáš a Diana (240-tisíc divákov), potom piata epizóda Tomáš a Diana (213-tisíc divákov) a reprízové 2 na 1 (205-tisíc divákov).

Napriek nevýraznému večeru sa skupine Markíza v komerčne dôležitej obchodnej cieľovke mimoriadne darí. Už tretí deň po sebe dosahuje celodenný podiel na trhu nad hranicou 32 percent a je zrejmé, že krátky časový úsek, počas ktorého hlavná stanica nedominuje, dokáže s prehľadom vykompenzovať presvedčivými výkonmi počas celého dňa.