Skupina Markíza atakovala vo štvrtok 35-percentný podiel na trhu. Večer však mala jasne navrch Nemocnica

Daždivé počasie držalo vo štvrtok ľudí doma, a tak si televízie mohli počas celého dňa užívať na toto obdobie veľmi štedrú divácku priazeň. Z tejto situácie najviac vyťažila skupina Markíza, ktorá zaťala v komerčnej cieľovej skupine opäť do živého a veľmi vysoko. Už od pondelka pritom s ľahkosťou prekračuje 30-percentný celodenný podiel na trhu a za štvrtok si zapísala ďalší, tentoraz na úrovni 34,7 percenta.

Protagonisti serialu Nemocnica. Foto: FB/Nemocnica

Protagonisti serialu Nemocnica. Foto: FB/Nemocnica

Výraznú zásluhu na tom mali opäť malé modro-žlté stanice, ktorým sa dokonca podaril ďalší zaujímavý zárez, keď spoločne dosiahli vyšší podiel ako TV JOJ (12,9 percenta). V priebehu niekoľkých dní je to už ich tretie víťazstvo nad hráčom vyššieho komerčného rangu. Ťahúňom víťazného markizáckeho záprahu v celodenných podieloch bolo Dajto (6 percent) a slušným výkonom prispeli aj Markíza Krimi (3,7 percenta) a Doma (3,5 percenta).

Napriek silnej nadvláde skupiny Markíza večer v oboch kľúčových cieľových skupinách jasne dominoval jojkársky seriál Nemocnica. V komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol rating na úrovni 6,1 percenta a podiel na trhu 21,6 percenta.

V univerzálnej cieľovke si seriál na Jojke pozrelo 408-tisíc divákov. Markizácky seriál Odznak Vysočina II. si v komerčnej cieľovke s ratingom 3,7 percenta a podielom na trhu 15,7 percenta len zopakoval vlažný výkon spred týždňa. V univerzálnej cieľovej skupine sledovalo seriál na Markíze 245-tisíc divákov.

Na ďalších troch pozíciách bolo večer veľmi natesno. Trojkou večera bol markizácky seriál Policie Modrava II. (227-tisíc divákov), nasleduje repríza relácie RTVS Hit roka (223-tisíc divákov) a politická relácia TV JOJ Na hrane (219-tisíc divákov).