V komerčnej cieľovej skupine 12-54 obsadil v májovom rebríčku TOP 50 najsledovanejších televíznych programov hokej na Športe až 40 priečok. Z toho 23 patrilo jednotlivým hokejovým tretinám a 17 priečok si zarezervovali štúdiá s hokejovými expertmi Mariánom Gáboríkom a Borisom Valábikom. TV Markíze sa podarilo získať sedem zápisov a TV JOJ si vybojovala tri.
Najsledovanejšiu druhú tretinu duelu Švajčiarsko – Slovensko sledovalo v komerčnej cieľovke 645-tisíc divákov. Najsledovanejším hokejovým „doplnkom“ bolo štúdio po 2. tretine zápasu Švajčiarsko – Slovensko, ktorému sa vďaka viac ako 571-tisíc divákom podarilo obsadiť šiestu priečku v celkovom poradí.
Prvý nehokejový program skončil až na 34. priečke. Vybojovala si ju reality show Geissenovci - Ťažký život milionárov, ktorú na Jojke sledovalo 282 800 divákov. Geissenovci figurujú v tomto rebríčku dokonca dvakrát. Ďalšími formátmi májovej TOP 50 sú jojkársky seriál Tomáš a Diana (270 200 divákov). Markizácky účet otvára seriál Dunaj, k vašim službám II. (269 300 divákov), ktorý figuruje v rebríčku štyrikrát, potom spomienková Horná Dolná (256 100 divákov), seriál Klamstvo (253 500 divákov) a Počasie (244 700 divákov).
V univerzálnej cieľovke 12+ bol hokej na Športe ku komerčným televíziám zhovievavejší. Kombinácia hokejových zápasov a štúdií obsadila dokopy len 31 pozícií (hokej 20 a štúdiá 11). TV Markíza sa do TOP 50 zapísala 17-krát a TV JOJ dvakrát. Jednoznačne najsledovanejšia bola aj v tejto cieľovke druhá tretina zápasu Švajčiarsko – Slovensko (978-tisíc divákov). Najsledovanejším štúdiom bolo opäť to po 2. tretine duelu Švajčiarsko – Slovensko (807-tisíc divákov).
Z nehokejových programov najlepšie zabodovalo finále tanečnej šou Let´s Dance, ktoré vďaka 566 100 divákom obsadilo 25. priečku. Seriál Dunaj, k vašim službám II. má v topke sedem zápisov. Tá najvyššia je 29. priečka s 532 500 divákmi. Od 35. pozície si päť zápisov zarezervovali Televízne noviny. Tie najsledovanejšie videlo 504 800 divákov. Medzi najsledovanejšie májové programy sa ešte podarilo prekĺznuť Počasiu (502 900 divákov), seriálu Klamstvo (498-tisíc divákov), relácii Najlepšie počasie (488 600 divákov) a seriálu Tomáš a Diana (475 100 divákov).

