Večer cez víkend najviac fungovali zábavné formáty RTVS a filmy z ponuky TV JOJ

V súboji repríz si piatkový večer rozdelili Milujem Slovensko a Fakjú, pán profesor

V cieľovke 12-54 bol rozdiel na prvých troch postoch len minimálny. Hranicu stotisíc komerčných divákov sa podarilo preliezť nakoniec len Jojke s nemeckou komédiou Fakjú, pán profesor, ktorá v cieľovke 12-54 dosiahla rating 3,8 percenta a podiel na trhu na úrovni 16,6 percenta.

Konkurenčná česká komédia Štěstí je krásná věc získala pre Markízu rating 3,3 percenta a podiel na trhu 14 percent. Reprízové Milujem Slovensko malo rating 3,1 percenta a podiel na trhu 12,9 percenta.

V univerzálnej cieľovke však naďalej jasne dominovala relácia Milujem Slovensko. V CS 12+ ju sledovalo na Jednotke 271-tisíc divákov. Film Fakjú, pán profesor si pozrelo 181-tisíc divákov. Pre RTVS úspešný reprízový večer podčiarkol svojím výkonom aj gastronomický cestopis Cestou necestou, ktorý na Jednotke sledovalo 177-tisíc divákov.

Neskoro večer a Záhady tela odstavili konkurenciu v sobotu večer na druhú koľaj

Obe relácie RTVS v sobotu večer valcovali a s prehľadom sa stali najsledovanejšími programami večera v univerzálnej ako aj komerčnej cieľovej skupine divákov. V cieľovke 12+ boli Záhady tela a Neskoro večer zároveň najsledovanejšími programami dňa.

V cieľovke 12-54 ovládla rebríček sledovanosti repríza relácie Neskoro večer s ratingom 4,2 percenta a podielom na trhu 17 percent. Záhady tela si ako silná dvojka pripísali rating na úrovni 3,6 percenta a podiel na trhu 15 percent. Boli to zároveň jediné relácie večera, ktoré v tejto cieľovke zaznamenali viac ako stotisíc divákov.

V univerzálnej cieľovke patrilo žezlo večera opäť relácii Záhady tela s ratingom 8,2 percenta (380-tisíc divákov). V tesnom závese ostala relácia Neskoro večer s ratingom 7,8 percenta (358-tisíc divákov). Filmová ponuka konkurenčných televízií tentoraz vôbec nezabrala a ani v cieľovke 12+ nedošlo k výraznejšiemu ratingovému vylepšeniu. Markizácky film Aj dvaja sú rodina sa musel uspokojiť so 125-tisíc divákmi a jojkársky film 3Bobule len so 122-tisíc divákmi.

Nedeľný večer ovládol Mel Gibson vo filme Na linke je vrah

V nedeľu 11. júna večer stavila TV JOJ na film Na linke je vrah. Ukázalo sa, že triler v kombinácii s Melom Gibsonom v premiérovom balení v týchto končinách funguje a jasne zvíťazil u divákov v oboch kľúčových cieľovkách. V komerčnej cieľovke mal rating na úrovni 5,5 percenta a podiel na trhu 22,3 percenta. V univerzálnej cieľovke si film pozrelo 257-tisíc divákov.

Markizácky akčný hit Neľútostný pomstiteľ získal rating 4 percentá a podiel na trhu 15,5 percenta. V univerzálnej cieľovke si reprízu filmu s Dwaynem Johnsonom pozrelo 221-tisíc divákov. Nad hranicou stotisíc divákov sa usadil aj Hotel Portofino II, ktorý na Jednotke sledovalo 153-tisíc divákov.