Tomáš a Diana stále komerčnou jednotkou. Najviac divákov však opäť sledovalo kriminálku na Jednotke

Televízie si v stredu večer takmer do bodky zopakovali minulotýždňové rozdelenie divákov. Seriál Tomáš a Diana si v komerčnej cieľovke udržal sledovanosť jemne nad 4 percentá a ukazuje sa, že to na titul najsledovanejšieho programu večera postačuje.

Diana Mórová a Tomáš Maštalír. Foto: FB/TV JOJ

Diana Mórová a Tomáš Maštalír. Foto: FB/TV JOJ

V rovnako skromnom režime sa ocitlo reprízové 2 na 1, ktoré dosiahlo len rating 3,1 percenta a podiel na trhu 14,2 percenta. Zábavná šou Markízy tak prvú hodinu stále ťahá za kratší koniec. V druhej hodine relácie si však Markíza zobrala požičané späť, keďže konkurenčná relácia Geissenovci – Ťažký život milionárov si pripísala iba rating 2,5 percenta a podiel na trhu 12,7 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine dali v stredu večer diváci slovenským zábavným formátom košom a opäť uprednostnili francúzsku kriminálku na Jednotke. Séria francúzskych kriminálok si tak v krátkom čase zapísala v cieľovke 12+ štvrté víťazstvo večera. Epizódu s názvom Vraždy v Cognacu sledovalo 244-tisíc divákov. Dvojkou u univerzálneho diváka bola ôsma časť seriálu Tomáš a Diana s 234-tisíc divákmi.