Pred desiatou je cez pracovný týždeň najsledovanejšia Zámena manželiek

Reláciami, ktoré sa začínajú medzi šiestou a deviatou hodinou ráno, sa televízie snažia cez pracovný týždeň zastihnúť svojich divákov ešte pred odchodom do práce, prípadne prilákať pred obrazovky tých, čo sú z nejakého dôvodu doma. Ide teda o časový slot, ktorý má z hľadiska sledovanosti jasne definované limity, a preto je parametrom určujúcim úspešnosť programu skôr podiel na trhu ako samotná sledovanosť jednotlivých relácií. I keď aj ranné programy vedia z času na čas dosiahnuť sledovanosť tých večerných.

Snímka zo seriálu Zámena manželiek. Foto: FB/Zámena manželiek

Snímka zo seriálu Zámena manželiek. Foto: FB/Zámena manželiek

V ostatných rokoch sa programová štruktúra v tomto časovom pásme obmieňa na hlavných staniciach len minimálne a rovnako stabilné sú aj pozície najsilnejších programov jednotlivých televízií.

V komerčnej cieľovke si v tomto časovom slote najviac divákov pripísali reprízy reality šou Zámena manželiek, ktoré v priemere sledovalo viac ako 50-tisíc divákov, pričom najsledovanejšiu časť videlo na Markíze 74-tisíc divákov.

Druhá priečka patrí reprízam seriálu Mama na prenájom, ktoré v januári a februári pravidelne pozeralo na Markíze v tomto čase takmer 41-tisíc divákov a najsledovanejšiu časť videlo 51-tisíc divákov. Na tretej pozícii skončili piatkové reprízy kulinárskej relácie Varte s nami, ktoré na Markíze sleduje v priemere takmer 38-tisíc divákov a najsledovanejší diel videlo 49-tisíc divákov.

Štvrtou najsledovanejšou reláciou bolo Teleráno s viac ako 37-tisíc priemernými divákmi, pričom najsledovanejšiu časť na Markíze videlo 48-tisíc divákov. Do prvej pätky patria ešte reprízy relácie Bez servítky, ktorú na Jojke pravidelne sledovalo takmer 21-tisíc divákov a najsledovanejšiu epizódu videlo 34-tisíc divákov.

V univerzálnej cieľovke ostalo poradie na prvých štyroch pozíciách nemenné. Opäť jasne dominovala reality šou Zámena manželiek, ktorú v priemere sledovalo viac ako 86-tisíc divákov a najsledovanejšiu časť videlo 113-tisíc divákov. Druhá priečka patrí seriálu Mama na prenájom s viac ako 81-tisíc pravidelnými divákmi, pričom najsledovanejšiu časť videlo 99-tisíc divákov.

Tretiu pozíciu si udržala markizácka relácia Varte s nami, ktorú pravidelne sledovalo viac ako 79-tisíc divákov a najsledovanejšiu epizódu si pozrelo 105-tisíc divákov. Na štvrtom mieste skončilo Teleráno, ktoré každé ráno sledovalo na Markíze v priemere takmer 75-tisíc pravidelných divákov a najsilnejšia epizóda dosiahla úroveň 90-tisíc divákov. Prvú päťku uzatvárajú reprízy seriálu Don Matteo, ktoré na Jednotke sledovalo v priemere viac ako 70-tisíc divákov a najsledovanejšia epizóda si pred desiatou pripísala 93-tisíc divákov.