Top 50 najsledovanejších televíznych programov v júli

Ilustračné foto: FB/Televízne noviny TV Markíza Ilustračné foto: FB/Televízne noviny TV Markíza

V júlovej Top 50 najsledovanejších programov zanechali najvýraznejšiu stopu komerčné spravodajské relácie, pričom v oboch kľúčových cieľových skupinách si jednotlivé priečky podelili dve najsilnejšie komerčné televízie.

V komerčnej cieľovej skupine 12-54 mala v júlovej Top 50 výraznú prevahu TV Markíza, ktorá zabrala 43 pozícií a TV JOJ obsadila zvyšných sedem. Večerné spravodajské relácie si pripísali tentoraz až 41 priečok a len 9 priečok ostalo pre seriály a filmy. Markizácke Počasie bolo v júlovej topke 16-krát, Televízne noviny 12-krát, Športové noviny 5-krát a Prvé Televízne noviny 1-krát. Televízia JOJ sa do topky prebojovala 4-krát s reláciou NAJLEPŠIE POČASIE, 2-krát s reláciou Noviny TV JOJ a jeden zápis pridala s reláciou KRIMI. Zo seriálov sa do Top 50 prebojovali len markizácky Odznak Vysočina I. (4-krát) a Policie Modrava III. (2-krát), Zvyšné tri umiestnenia patrili v júli filmom z ponuky TV Markíza: Sami proti presile, Srdce na dlani a Anjel pomsty.

Výrazná prevaha spravodajských formátov TV Markíza sa odzrkadlila aj v čelných priečkach rebríčka cieľovky 12-54. Najsledovanejším júlovým komerčným programom bolo Počasie s 203 800 divákmi. Nad dvestotisíc divákov sa v júli podarilo dostať ešte Televíznym novinám (201 700 divákov). PočasieTelevízne noviny zároveň obsadili v rebríčku prvých jedenásť priečok. TV JOJ sa v Top 50 podarilo najvýraznejšie prehovoriť zo 17-tej pozície reláciou NAJLEPŠIE POČASIE (161 500 divákov).

V univerzálnej cieľovke figuruje v júlovej Top 50 len šesť programov, pričom jednoliatu zmes spravodajských formátov narušil iba jeden seriálový zápis. TV Markíza obsadila 29 pozícií a TV JOJ ich mala 21. Najčastejším programom rebríčku bolo opäť markizácke Počasie (16-krát). Za ním nasledovalo jojkárske NAJLEPŠIE POČASIE (13-krát), potom markizácke Televízne noviny (12-krát), Noviny TV JOJ (5-krát) a KRIMI (3-krát). Jediný nespravodajský zápis si pripísal markizácky seriál Odznak Vysočina I.

Aj v cieľovke 12+ bol najsledovanejším júlovým programom markizácke Počasie so 438 200 divákmi, tesne pred jojkárskym NAJLEPŠÍM POČASÍM, ktoré sledovalo 434 200 divákov. Nad hranicu štyristotisíc divákov sa podarilo dostať ešte Televíznym novinám – tie najsledovanejšie videlo 432 500 divákov.


Ďalšie články