Reprízové Záhady tela a Neskoro večer sledovalo 300-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke cez víkend bodovali aj Ibiza a Prvý kontakt

Komédia Ibiza. Foto: kinema.sk Komédia Ibiza. Foto: kinema.sk

Sychravé počasie cez prvý augustový víkend pomohlo televíziám s nárastom sledovanosti. Najmä v univerzálnej cieľovke bolo pred obrazovkami omnoho viac divákov ako obvykle. 

Piatkový večer ovládla Jojka s letnou komédiou Ibiza

Francúzska komédia pritom jasne dominovala v obidvoch kľúčových cieľovkách. V komerčnom ringu si s ratingom 4,1 percenta a podielom na trhu 18,6 percenta poľahky poradila s konkurenčnou komédiou Kameňák 2, ktorý si s ratingom 2,6 percenta a podielom na trhu 12,1 percenta pripísal druhú priečku. 

Ibiza zároveň dokázala uštedriť jasný knokaut aj univerzálnej stálici piatkového večera. V cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov si túto komédiu na Jojke pozrelo 221-tisíc divákov. Relácia Milujem Slovensko bola so 194-tisíc divákmi po dlhšom čase len dvojkou večera.       

Zábavné relácie na Jednotke v sobotu večer uprednostnil aj komerčný divák 

Reprízové Záhady tela a Neskoro večer si okrem očakávaného triumfu u univerzálneho 12+ diváka pripísali v sobotu aj cenné víťazstvo v cieľovke 12–54, v ktorej ako jediné prekročili hranicu stotisíc divákov.  Najsledovanejším programom večera v komerčnej cieľovke bola relácia Neskoro večer s ratingom 3,9 percenta a podielom na trhu 17,3 percenta. Záhady tela si v pozícii komerčnej dvojky pripísali rating 3,5 percenta a podiel na trhu 14 percent. Najsilnejšiu trojku večera uzatvára akčný film Spolujazda s ratingom 3,3 percenta a podielom na trhu 14,1 percenta.

V univerzálnej cieľovke si opäť najviac divákov pripísala repríza relácie Záhady tela, ktorú tentoraz na Jednotke sledovalo 308-tisíc divákov. Ide pritom o rekordnú reprízovú sledovanosť. Obdobný počet divákov dosiahla relácia začiatkom júna, ale s premiérovou epizódou. S miernym odstupom a zároveň s rovnako nadštandardným reprízovým výkonom skončila relácia Neskoro večer s 292-tisíc divákmi, s bezpečným odstupom od filmu Spolujazda, ktorý na Jojke videlo 152-tisíc divákov.  

Nedeľný večer si rozdelili sci-fi dráma Prvý kontakt a rozlúčková Kriminálka Kraj  

V komerčnej cieľovke si v nedeľu titul najsledovanejšieho programu večera vybojoval film Prvý kontakt, ktorý s ratingom 5,3 a podielom na trhu 19,8 percenta s prehľadom ustál atak troch za sebou idúcich záverečných epizód slovenského krimiseriálu Kriminálka Kraj. Tie si pripísali druhú až štvrtú pozíciu s tým, že najsledovanejšia epizóda dosiahla rating 3,6 percenta a podiel na trhu 11,6 percenta.  

V univerzálnej cieľovke však bola situácia úplne opačná. Všetky tri epizódy seriálu Kriminálka Kraj si udržali status najsilnejšieho brandu večera. Najsledovanejšiu desiatu epizódu seriálu Kriminálka Kraj sledovalo 253-tisíc divákov, poslednú trinástu videlo 234-tisíc divákov a predposlednú pozeralo na Jojke 232-tisíc divákov. Sci-fi dráme Prvý kontakt, ktorú na Markíze sledovalo 225-tisíc divákov, sa tak v cieľovke 12+ ušlo v rebríčku až štvrté miesto. 


Ďalšie články