Úvodný zápas tretieho predkola Ligy majstrov medzi domácim Slovanom Bratislava a izraelským tímom Maccabi Haifa zaplnil večer nielen tribúny na Tehelnom poli, ale aj hľadisko pred televíznymi obrazovkami.
Napriek tesnej prehre domáceho tímu bol tento duel v oboch kľúčových cieľovkách najsledovanejšou udalosťou večera.
V komerčnej cieľovke si futbal zarezervoval hneď tri najvyššie priečky. Najlepší výsledok si s ratingom 5,3 percenta a podielom na trhu 21,7 percenta pripísal druhý polčas zápasu Slovan Bratislava – Maccabi Haifa. Prvý polčas skončil s ratingom 5,1 percenta a podielom na trhu 18,3 percenta a futbalovú fazónu komerčného rebríčka večera dotvára z tretej priečky futbalové štúdio po prvom polčase s ratingom 4,2 percenta a podielom na trhu 15 percent. Až na štvrtej priečke sa umiestnil prvý nefutbalový formát. Česká komédia Ženy v běhu si pripísala rating 3,8 percenta a podiel na trhu 14,9 percenta.
V univerzálnej cieľovej skupine divákov takisto dominoval druhý polčas zápasu Slovan Bratislava – Maccabi Haifa, ktorý na Športe sledovalo 309-tisíc divákov. Nasledoval prvý polčas s 300-tisíc divákmi a na tretiu pozíciu sa podarilo predrať francúzskej kriminálke Vraždy v Bastii, ktorú na Jednotke sledovalo 264-tisíc divákov.
Cookies na našej webovej stránke používame len v dvoch prípadoch. V jednom prípade pre meranie návštevnosti v Google analytics a v druhom prípade pre prihlásenie užívateľa.
Nakoľko sme zrušili inzercie, reklamy a merania tretích strán, nezbierame žiadne citlivé dáta o užívateľoch.
Preto potvrdením súhlasíte so základnými cookies na našom webe.