Piatok si rozdelili Kameňák 3, Milujem Slovensko a Cestou necestou
V cieľovke 12-54 si s ratingom 3 percentá a podielom na trhu 15,2 percenta pripísala tesné víťazstvo večera česká komédia Kameňák 3. Len o dve tisícky menej divákov mala relácia Milujem Slovensko, ktorá skončila ako tesná dvojka večera s ratingom 2,9 percenta a podielom na trhu 14,1 percenta pred filmom Nútené pristátie s ratingom 2,5 percenta a podielom na trhu na úrovni 12,1 percenta.
V univerzálnej cieľovke však jasne ovládla večer relácia Milujem Slovensko s 249-tisíc divákmi. Veľké víťazstvo nad hlavnými večernými programami komerčných televízií si prekvapivo pripísala aj repríza gastronomického cestopisu Cestou necestou, ktorá so 156-tisíc divákmi uchmatla pre verejnoprávnu Jednotku druhú priečku. Trojicu najsledovanejších programov večera uzatváral Kameňák 3 so 146-tisíc divákmi.





Záhady tela a Neskoro večer v sobotu v oboch cieľovkách opäť bez konkurencie
Už druhú sobotu si zábavné formáty RTVS privlastnili titul najsledovanejších programov večera v oboch kľúčových cieľovkách. Tentoraz k tomu ešte pridali v komerčnej cieľovke aj status najsledovanejších nespravodajských programov dňa a v cieľovke 12+ mali obe relácie dokonca navrch pred všetkými, aj pred hlavným spravodajstvom komerčných staníc.
V komerčnej cieľovke si s ratingom 3,2 percenta a podielom na trhu 16 percent vybojovala tesné víťazstvo večera relácia Záhady tela. Len o tisíc komerčných divákov menej mala s rovnakým ratingom 3,2 percenta a podielom na trhu 15,2 percenta relácia Neskoro večer. Trojkou večera bola komédia Bláznivé prázdniny s ratingom 3 percentá a podielom na trhu 14,4 percenta.
V univerzálnej cieľovke bol náskok oboch relácií pred konkurenciou omnoho výraznejší. Najviac divákov mala reprízová epizóda relácie Neskoro večer, ktorú si tentoraz nenechalo ujsť na Jednotke 283-tisíc divákov. Pozíciu silnej dvojky si pripísala relácia Záhady tela s 271-tisíc divákmi. Trojkou večera bola so 140-tisíc divákmi komédia Bláznivé prázdniny na Markíze.





Film Parker so Stathamom opäť zafungoval. Nesklamala však ani premiéra seriálu Magnum I.
Najviac divákov z diváckeho spektra 12-54 rokov si v nedeľu večer pozrelo akčný triler Parker. Chuťovka s Jasonom Stathamom a Jennifer Lopez dosiahla rating 4 percentá a podiel na trhu 17,1 percenta. Premiéra prvých dvoch epizód akčného seriálu Magnum I., ktorý na Jojke prebral letnú štafetu po seriáli Kriminálka Kraj, výkonnostne nadviazal na slovenský krimiseriál a s ratingom 3,2 a 2,8 percenta a s podielom na trhu 12,1 a 11,1 percenta si pripísal druhú a tretiu priečku v rebríčku.
V univerzálnej cieľovke si seriál Magnum I. po vzore svojho predchodcu vybojoval svoje prvé víťazstvo. Hneď prvú epizódu seriálu Magnum I. totiž na Jojke videlo 210-tisíc divákov a až potom nasledoval Parker s 200-tisíc divákmi a druhá časť seriálu Magnum I. so 167-tisíc divákmi.




