Len Parker mal cez víkend večer nad stotisíc komerčných divákov.  V univerzálnej cieľovke určovali strop Záhady tela a Neskoro večer 

Ilustračná fotografia. Zdroj: freepik.com Ilustračná fotografia. Zdroj: freepik.com

Typicky letné počasie a nevýrazná ponuka televíznych staníc cez víkend opäť vyhnali divákov spred obrazoviek. Večerné relácie tak po niekoľkých chladnejších dňoch opäť uviazli pod hladinou stotisíc komerčných divákov. 

Piatok si rozdelili Kameňák 3, Milujem Slovensko a Cestou necestou 

V cieľovke 12-54 si s ratingom 3 percentá a podielom na trhu 15,2 percenta pripísala tesné víťazstvo večera česká komédia Kameňák 3.  Len o dve tisícky menej divákov mala relácia Milujem Slovensko, ktorá  skončila ako tesná dvojka večera s ratingom 2,9 percenta a podielom na trhu 14,1 percenta pred filmom Nútené pristátie s ratingom 2,5 percenta a podielom na trhu na úrovni 12,1 percenta. 

V univerzálnej cieľovke však jasne ovládla večer relácia Milujem Slovensko s 249-tisíc divákmi. Veľké víťazstvo nad hlavnými večernými programami komerčných televízií si prekvapivo pripísala aj repríza gastronomického cestopisu Cestou necestou, ktorá so 156-tisíc divákmi uchmatla pre verejnoprávnu Jednotku druhú priečku. Trojicu najsledovanejších programov večera uzatváral Kameňák 3 so 146-tisíc divákmi.

Záhady telaNeskoro večer v sobotu v oboch cieľovkách opäť bez konkurencie 

Už druhú sobotu si zábavné formáty RTVS privlastnili titul najsledovanejších programov večera v oboch kľúčových cieľovkách. Tentoraz  k tomu ešte pridali v komerčnej cieľovke aj status najsledovanejších nespravodajských programov dňa a v cieľovke 12+ mali obe relácie dokonca navrch pred všetkými, aj pred hlavným spravodajstvom komerčných staníc.    

V komerčnej cieľovke si s ratingom 3,2 percenta a podielom na trhu 16 percent vybojovala tesné víťazstvo večera relácia Záhady tela. Len o tisíc komerčných divákov menej mala s rovnakým ratingom 3,2 percenta a podielom na trhu 15,2 percenta relácia Neskoro večer. Trojkou večera bola komédia  Bláznivé prázdniny s ratingom 3 percentá a podielom na trhu 14,4 percenta.

V univerzálnej cieľovke bol náskok oboch relácií pred konkurenciou omnoho výraznejší. Najviac divákov mala reprízová epizóda relácie Neskoro večer, ktorú si tentoraz nenechalo ujsť na Jednotke 283-tisíc divákov. Pozíciu silnej dvojky si pripísala relácia Záhady tela s 271-tisíc divákmi. Trojkou večera bola so 140-tisíc divákmi komédia Bláznivé prázdniny na Markíze.  

Film Parker so Stathamom opäť zafungoval. Nesklamala však ani premiéra seriálu Magnum I.  

Najviac divákov z diváckeho spektra 12-54 rokov si v nedeľu večer pozrelo akčný triler Parker. Chuťovka s Jasonom Stathamom a Jennifer Lopez dosiahla rating 4 percentá a podiel na trhu 17,1 percenta. Premiéra prvých dvoch epizód akčného seriálu Magnum I., ktorý na Jojke prebral letnú štafetu po seriáli Kriminálka Kraj, výkonnostne nadviazal na slovenský krimiseriál a s ratingom 3,2 a 2,8 percenta a s podielom na trhu 12,1 a 11,1 percenta si pripísal druhú a tretiu priečku v rebríčku.   

V univerzálnej cieľovke si seriál Magnum I. po vzore svojho predchodcu vybojoval svoje prvé víťazstvo. Hneď prvú epizódu seriálu Magnum I. totiž na Jojke videlo 210-tisíc divákov a až potom nasledoval Parker s 200-tisíc divákmi a druhá časť seriálu Magnum I. so 167-tisíc divákmi. 


Ďalšie články