Malé stanice markizáckej flotily prvýkrát silnejšie ako celá JOJ Group. DAJTO si s podielom 7,2 percenta pripísalo nové maximum 

Foto: FB Markíza Foto: FB Markíza

České kriminálky mali v utorok večer napriek silnému futbalu v oboch kľúčových cieľovkách jasne navrch. Divákov komerčnej cieľovky najviac zaujali Špecialisti V. ktorí dosiahli rating 3,8 percenta a podiel na trhu 16,1 percenta.

Seriál Policie Modrava IV. si obhájil pozíciu komerčnej dvojky s ratingom 2,9 percenta a podielom na trhu 17,1 percenta a skončil tesne pred druhým polčasom futbalového zápasu tretieho predkola Ligy majstrov medzi izraelským tímom Maccabi Haifa a domácim Slovanom Bratislava, ktorý si pripísal rating 2,8 percenta a podiel na trhu 11,9 percent.

V univerzálnej cieľovke dosiahli seriály Špecialisti V. a Policie Modrava IV. v počte divákov vzácnu zhodu, keď si ich oba pozrelo 253-tisíc divákov. Trojku najsledovanejších programov večera uzatváral druhý polčas duelu Maccabi Haifa – Slovan Bratislava, ktorý na Športe videlo 164-tisíc divákov. 

Oveľa väčší rozruch ako futbalový zápas spôsobili na televíznom trhu malé stanice skupiny Markíza, ktoré v utorok opäť prepisovali tabuľky rekordov. Štvorlístok staníc DOMA, DAJTO, Markíza Krimi a NOVA International si totiž z podielu na trhu odhryzol 16,8 percenta, čo je najviac v doterajšej peoplemetrovej histórii. Okrem rekordného podielu však získali tieto malé stanice skupiny Markíza ešte vzácnejší skalp. Po prvý raz dokázali dosiahnuť väčší podiel na trhu ako celá skupina JOJ, ktorá končila deň so 16,3 percentami na trhu. O tento úspech sa najviac pričinila televízia DAJTO, ktorá si s podielom 7,2 percenta vytvorila nový staničný rekord a zároveň sa týmto výkonom priblížila do zóny ohrozenia konkurenčnej TV JOJ, ktorá si za utorok pripísala podiel na trhu na úrovni 9,2 percenta. Takto natesno ešte TV JOJ a DAJTO nikdy predtým neboli.  


Ďalšie články