Milujem Slovensko v piatok jediné nad 200-tisíc divákov
V komerčnej cieľovke si s ratingom 3 percentá a podielom na trhu 14,7 percenta vybojoval víťazstvo večera americký akčný film Baywatch. Relácia Milujem Slovensko si s ratingom 2,7 percenta a podielom na trhu 12,4 percenta pripísala druhú priečku tesne pred komédiou Kameňák 4 s ratingom 2,5 percenta a podielom na trhu na úrovni 11,8 percenta.
V univerzálnej cieľovke si status najsledovanejšieho programu s bezpečným odstupom udržiava relácia Milujem Slovensko, ktorú tentoraz na Jednotke videlo 211-tisíc divákov. Film Baywatch si pozrelo na Jojke 147-tisíc divákov a prvú trojku v cieľovke 12+ uzatvára relácia Cestou necestou so 139-tisíc divákmi.





V sobotu večer sa pozerali Fontána pre Zuzanu a Neskoro večer s Vašom Patejdlom
Náhla smrť hudobnej legendy Vaša Patejdla v sobotu ráno zatriasla Slovenskom. Väčšina médií na túto smutnú udalosť okamžite reagovala a jednej z najvýraznejších postáv československej hudobnej scény venovala posledný aplauz. Aj Markíza a RTVS okamžite upravili večerný program a do vysielania nasadili programy, ktoré sú silnou pripomienkou tohto výnimočného umelca a človeka.
Všetky tri večerné programy venované spomienke na Vaša Patejdla silno zarezonovali v obidvoch kľúčových cieľových skupinách divákov. V komerčnej cieľovke si kultový hudobný film Fontána pre Zuzanu s nezabudnuteľnými pesničkami slovenského hitmejkra pripísal víťazstvo večera s ratingom 3,4 percenta a podielom na trhu 15,6 percenta. Reprízová epizóda relácie Neskoro večer s hosťom Vašom dosiahla rating 3 percentá a podiel na trhu 18,6 percenta a rovnako ladené Legendy popu si pripísali rating 2,7 percenta a podiel na trhu 12,7 percenta.
Univerzálni diváci uprednostnili spomienkové relácie na Jednotke. Neskoro večer videlo 230-tisíc divákov, Legendy popu si pozrelo 224-tisíc divákov a Fontánu pre Zuzanu sledovalo na Markíze 155-tisíc divákov.





V nedeľu večer bodovala Jojka s komédiou Román pre pokročilé
V komediálnom súboji komerčných staníc si v nedeľu večer vydupala cenné víťazstvo česká komédia Román pro pokročilé, ktorá dominovala v oboch kľúčových cieľovkách.
Komerčnú cieľovku ovládol Román pro pokročilé s ratingom 3,6 percenta a podielom na trhu 15,3 percenta a skončil pred americkou akčnou komédiou Bad boys 3, ktorá dosiahla rating 3,4 a podiel na trhu 15,5 percenta. Komerčnou trojkou večera sa stala prekvapivo ôsma epizóda z dokumentárneho cyklu Zlatá lýra s ratingom 1,4 percenta a podielom na trhu 5,6 percenta.
V univerzálnej cieľovke potvrdil víťazstvo večera Román pro pokročilé, ktorý na Jojke sledovalo 187-tisíc divákov. Markizácku komédiu Bad boys 3 sledovalo 139-tisíc divákov a tretie miesto rebríčka patrilo nemeckému seriálu Rebelka z dobrej rodiny, ktorý na Jednotke videlo 135-tisíc divákov.




