Po silnom premiérovom utorku sa v stredu večer televízie opäť vrátili do letných koľají – s reprízovou ponukou a skromnou diváckou kulisou.
V slušnej kondícii sa predviedla len česká komédia Zbožňovaný, ktorá dokázala prilákať k obrazovkám v obidvoch kľúčových cieľových skupinách najviac divákov.
V komerčnej cieľovke si film Zbožňovaný s Jiřím Bartoškom a Zuzanou Kronerovou v hlavných úlohách pripísal rating 4,3 percenta a podiel na trhu 18,8 percenta. Americká komédia Jedna za všetky skončila s ratingom 3,1 percenta a podielom na trhu 13,8 percenta na druhej priečke pred francúzskou kriminálkou Vraždy v Hossegore s ratingom 1,9 percenta a podielom na trhu 7,9 percenta.
V univerzálnej cieľovej skupine si film Zbožňovaný, ktorý na Markíze sledovalo 229 tisíc divákov, postrážil víťazstvo pred francúzskou kriminálkou Vraždy v Hossegore s 213 tisíc divákmi. Tretia priečka patrila komédii Jedna za všetky, ktorú na Jojke videlo 146 tisíc divákov.
Cookies na našej webovej stránke používame len v dvoch prípadoch. V jednom prípade pre meranie návštevnosti v Google analytics a v druhom prípade pre prihlásenie užívateľa.
Nakoľko sme zrušili inzercie, reklamy a merania tretích strán, nezbierame žiadne citlivé dáta o užívateľoch.
Preto potvrdením súhlasíte so základnými cookies na našom webe.