Červený lichobežník je modernejší. Najznámejší turistický región Slovenska mení logo

LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ – Liptov je jednou z najznámejších destinácií cestovného ruchu na Slovensku. Už 15 rokov je región vizuálne známy pod logom v tvare červeného lichobežníka, ktorý vyjadruje liptovskú kotlinu na mape. Do nadchádzajúcej zimnej sezóny vstupuje s novým modernejším logom, ktoré je čitateľnejšie a jednoduchšie v duchu aktuálnych trendov.

Ilustračný obrázok. Foto: VisitLiptov

Ilustračný obrázok. Foto: VisitLiptov

Liptov má každoročne zhruba jeden a pol milióna prenocovaní a spolu s Vysokými Tatrami a Bratislavou patrí k najobľúbenejším turistickým destináciám na Slovensku. Región charakterizujú vysoké hory, pasienky, termálne pramene, vodná priehrada a veľké množstvo iných prírodných či ľudskou rukou vytvorených atrakcií, ktoré sa spájajú pod jednu značku Liptov v tvare červeného lichobežníka.

Slovenský rekord! Návrat v čase, ihriská na sídlisku znovu praskajú vo švíkoch

Mohlo by Vás zaujímať Slovenský rekord! Návrat v čase, ihriská na sídlisku znovu praskajú vo švíkoch

„Vo VisitLiptov sme sa už dlhšiu dobu pohrávali s myšlienkou, ako upraviť našu značku, tak aby sme jej vliali novú energiu, ale zároveň sme nechceli žiadnu revolúciu. Výsledkom našich snáh je nové čitateľnejšie a graficky jednoduchšie logo destinácie Liptov. Pozmenilo sa písmo a jemne sme tiež upravili farebnosť loga, ale zostali sme stále pri červenej, lebo ju vnímame ako silnú farbu, ktorá najlepšie charakterizuje energiou a atrakciami nabitý horský región,“ povedala riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu REGION LIPTOV Darina Bartková. V online prostredí je známy región Liptov pod názvom VisitLiptov. Webová stránka, facebookový aj instagramový účet ako aj YouTube kanál, Tiktok a Linked In sú tak zjednotené a ľahko komunikované pod rovnakým názvom.

Na 200 eur na dieťa nemajú nárok všetci pracujúci rodičia. Podľa analytikov vznikla paradoxná situácia

Mohlo by Vás zaujímať Na 200 eur na dieťa nemajú nárok všetci pracujúci rodičia. Podľa analytikov vznikla paradoxná situácia

Ťažiskové sezóny pre Liptov sú leto a zima. Tá najbližšia dokonca bude aj svetová vďaka Svetovému poháru žien v lyžovaní v Jasnej. Vynovený branding bude destinácia používať postupne a to už od nástupu aktivít smerujúcich k propagácii, komunikácii a následne aj rozbehu zimnej sezóny 2023/24. Nová zimná sezóna na Liptove začne 2. decembra 2023 na Chopku, kde sa symbolicky stretnú Liptáci a Horehronci. Na kopci, ktorý regióny spája, naštartujú spoločne svetovú zimnú sezónu.

Vo Vrútkach rastie športová hala, skelet dokončia do konca roka

Mohlo by Vás zaujímať Vo Vrútkach rastie športová hala, skelet dokončia do konca roka

Pre slovenský trh je súčasťou loga claim TREBA ZAŽIŤ a pre zahraničie sa používa identické logo s podtitulom SLOVAKIA. Súčasťou vizuálnej identity Liptova sú aj podznačky Cykloregión Liptov a Produkt Liptova. Región sa prezentuje aktívne na svojich tradičných trhoch, ktorými sú Slovensko, Česko, Poľsko a Maďarsko a na vzdialenejších trhoch aj spolu s cestovnou kanceláriou Enjoy Tatras, ktorá zastupuje za hranicami aj vysokotatranský región.

Kolabujúce nemocničné oddelenia, pochybné ambulantné poplatky či nedotiahnuté reformy. Také zdravotníctvo čaká novú vládu

Mohlo by Vás zaujímať Kolabujúce nemocničné oddelenia, pochybné ambulantné poplatky či nedotiahnuté reformy. Také zdravotníctvo čaká novú vládu

Oblastná organizácia cestovného ruchu REGION LIPTOV financovala rebranding aj z dotácie Ministerstva dopravy SR vo výške 3000 eur.