Reťazec si podľa zistení Žilinského Štandardu už zaregistroval slovenskú internetovú doménu, ktorá však ešte nie je funkčná. V Poľsku má viac ako 3-tisíc predajní a s viac ako 70-tisíc zamestnancami tak patrí k najväčším poľským predajcom potravín. Keďže majitelia zistili, že väčšina Slovákov prichádza na nákupy do Poľska, rozhodli sa, že svoje predajne otvoria aj u nás.
V poľských médiach už prebiehajú aj reklamné spoty. „Bol som prekvapený, keď som videl na našej poľskej stanici reklamu pod názvom Biedronka prichádza na Slovensko. Takúto reklamu som počul aj v rádiu, tak podľa toho to Biedronka myslí vážne a Slováci sa majú na čo tešiť," povedal pre Žilinský Štandard Milan, ktorý pochádza zo Slovenska a už desať rokov býva v Krakove.

Tento obchodný reťazec nebude stáť v každom meste – v súčasnosti má spoločnosť na Slovensku v pláne prevádzky v Bratislave, Košiciach, Banskej Bystrici, Trnave a Žiline. Biedronka sa na Slovensko pripravuje vo veľkom a Slovákov chcú nalákať najmä na lacné potraviny. „Veľa Slovákov prekračuje hranice a prichádza do Poľska za nákupmi do Biedronky,“ vyjadril sa pre talianské médium italianfood.net Luis Araujo, generálny riaditeľ portugalskej skupiny Jerónimo Martins, ktorá poľský reťazec vlastní.
Na ktorých pozemkoch obchody v mestách vyrastú, zatiaľ nie je známe.