Attila Végh informoval, že pre podporu Pellegriniho prišiel o spoluprácu s Renaultom
Bojovník v klietke MMA zverejnil v príspevku na sociálnej sieti Instagram e-mailovú komunikáciu medzi jeho manažérom a klientom, ktorým je slovenské zastúpenie automobilky Renault. Attila Végh spolupracoval so spoločnosťou na PR úrovni.
"Vo svetle aktuálnych udalostí sa s vami potrebujem podeliť o skúsenosť, ktorá vo mne vzbudila pocit, že komunizmus sa vrátil," píše Végh.
Z publikovaných správ vyplýva, že ambasádori by mali byť na žiadosť firmy apolitickí. "Veľká nevôľa sa zniesla na Attilu," adresuje správu Véghovmu manažérovi zástupkyňa Renaultu Slovakia s tým, že negatívne reakcie verejnosti by sa obyčajne dali zniesť.
"Ale, budem úprimná, nie keď aj náš celý tím ľudí sme na opačnej strane. My, naši najbližší, naše 'bubliny'," uvádza sa v e-maili, ktorý publikoval Végh na Instagrame. Bojovník podľa zástupkyne Renaultu podporil stranu, "ktorá klame a je krivá".
Z neskoršej komunikácie vyplýva, že ide o oficiálne stanovisko automobilky, ktorá v záujme apolitickej identity nemôže mať "platených ambasádorov, ktorí nie sú apolitickí a verejne sa stavajú na niektorú stranu, a je jedno na ktorú".
Véghov manažér podľa príspevku odpísal zástupkyni automobilky, že sa domnieva, že "pokiaľ by to bolo zo strany Attilu opačne, tak sa vôbec nič nedeje" a "'bublina' mu tlieska".
"Žiaľ, realita je zrejme taká, že pokiaľ máte a, nedajbože, prejavíte svoj názor verejne, môže sa stať, že prídete o partnerstvo, možno biznis a možno nás neskôr budú za názor aj zatvárať," komentuje Végh v popise príspevku.
Attila Végh pred druhým kolom prezidentských volieb nepriamym spôsobom vyjadril v príspevku na Instagrame podporu Petrovi Pellegrinimu. Do krátkeho videa zakomponoval narážku na okuliare, ktoré sa stali symbolom kampane jeho protikandidáta Ivana Korčoka.
"V týchto okulároch akože vôbec nevidím nič, nieže ešte budúcnosť," povedal pred niekoľkými dňami pre svojich viac ako 400-tisíc sledovateľov. "Rozhodnite sa správne, aby ste krásne videli," zakončil krátky príspevok, na ktorý upozornilo viacero médií.
Z centrály spoločnosti Renault redakcii Štandardu poslali nasledovné stanovisko: "V súlade s politikou globálneho partnerstva Renaultu sa imidž ambasádorov značky nebude žiadnym spôsobom spájať so žiadnym tabakovým alebo alkoholovým produktom, ani so žiadnymi kampaňami týkajúcimi sa sociálnych, politických, náboženských alebo kontroverzných záležitostí."