Ústup korporácií od progresívnej ľavice je ďalším mementom, že ideologické budovanie svetlých zajtrajškov sa nevyhnutne nemusí zosypať až po štyroch desaťročiach, ako sme na to vyčkávali pri predchádzajúcej východnej vetve marxizmu.
Keď americké korporácie vo veľkom prijímali do svojej firemnej politiky progresívne ciele od dúhovej ideológie, pochabej verzie inkluzivity až po trangenderizmus, Američan a autor dokumentu Vojna proti deťom Robby Starbuck sa rozhodol zabojovať proti tomuto fenoménu aktivovaním samotných klientov korporácií.
Začiatkom leta na sociálnej sieti X vydal výzvu, aby zákazníci korporácie bombardovali listami a aktívne im prejavili svoju nevôľu s ich ideologickou politikou a pokusmi o prevýchovu. Jeho výzva sa rýchlo šírila a nadobudla masový rozmer. Množstvo ľudí písalo dúhovým firmám emaily s vyhrážkou, že ak neukončia svoje pokusy o prevýchovu svojich zákazníkov, zákazníci odídu ku konkurencii.