Korporácie v Amerike ustupujú od „dúhy“. O päť rokov sa hádam zbadajú aj u nás

Ústup korporácií od progresívnej ľavice je ďalším mementom, že ideologické budovanie svetlých zajtrajškov sa nevyhnutne nemusí zosypať až po štyroch desaťročiach, ako sme na to vyčkávali pri predchádzajúcej východnej vetve marxizmu.

Dúhový pride v Košiciach. Ilustračné foto: TASR/Milan Kapusta Dúhový pride v Košiciach. Ilustračné foto: Milan Kapusta/TASR

Keď americké korporácie vo veľkom prijímali do svojej firemnej politiky progresívne ciele od dúhovej ideológie, pochabej verzie inkluzivity až po trangenderizmus, Američan a autor dokumentu Vojna proti deťom Robby Starbuck sa rozhodol zabojovať proti tomuto fenoménu aktivovaním samotných klientov korporácií. 

Začiatkom leta na sociálnej sieti X vydal výzvu, aby zákazníci korporácie bombardovali listami a aktívne im prejavili svoju nevôľu s ich ideologickou politikou a pokusmi o prevýchovu. Jeho výzva sa rýchlo šírila a nadobudla masový rozmer. Množstvo ľudí písalo dúhovým firmám emaily s vyhrážkou, že ak neukončia svoje pokusy o prevýchovu svojich zákazníkov, zákazníci odídu ku konkurencii.


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Kliknite na tlačidlo Poslať email a obdržíte odkaz na registráciu. Tým súhlasíte s obchodnými podmienkamiochranou súkromia.