Nič nekopíruj, hlavne nie kampaň Jaguaru

Výrobca luxusných áut si osvojil „luxusné presvedčenia“ a inkluzívne frázy.

Screenshot_2024-11-27_095901-transformed Reklamná kampaň firmy Jaguar. Reprofoto X

Postavy všetkých rás a džendrov oblečené v pestrofarebných trikotoch vystupujú z výťahu a pózujú na svetloružovom pozadí. Reklama firmy Jaguar bez áut, no plná „diverzity“ a pseudohlbokých sloganov ako „tvor bujaro“ alebo „rozbíjaj šablóny“, pred týždňom rozvírila vody internetu.

Značka, ktorá vznikla v roku 1922, sa tento rok prihlásila k myšlienke diverzity aj priamo. Riaditeľ pre Spojené kráľovstvo v Jaguar Land Rover Pietrosanti prednedávnom vyhlásil: „Sme na ceste transformácie. Vedení vierou v rozmanitosť, inklúziu, kreativitu, politiku a, čo je najdôležitejšie, akciu,“ vyhlásil.


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Kliknite na tlačidlo Poslať email a obdržíte odkaz na registráciu. Tým súhlasíte s obchodnými podmienkamiochranou súkromia.