Slovenská elektrizačná prenosová sústava ukončila manažérske zmeny. Má piateho člena predstavenstva

Manažérske zmeny v spoločnosti Slovenská elektrizačná prenosová sústava (SEPS) sú ukončené. Ministerstvo financií, ako jediný akcionár, vymenovalo do predstavenstva posledného člena. Stal sa ním Igor Gallo.

Tlaèová konferencia Slovenskej elektrizaènej prenosovej sústavy k nakládke energetických zariadení, ktoré SEPS daruje Ukrajine na obnovu energetickej infraštruktúry Budova SEPS v areáli elektrickej stanice Križovany nad Dudváhom. Foto: Lukáš Grinaj/TASR

Gallo sa do podniku sa vracia zhruba po dvoch rokoch. V slovenskom prevádzkovateľovi prenosovej sústavy pôsobil od roku 2005 do roku 2021. Naposledy bol v spoločnosti vrchným riaditeľom úseku podpory riadenia.

Ministerstvo financií minulý týždeň vymenovalo za predsedu predstavenstva SEPS Martina Magátha. Vo funkcii tak vystriedal Jaroslava Vacha. Podpredsedom predstavenstva sa na základe rozhodnutia jediného akcionára stal Miloš Bikár. Členom predstavenstva sa stal Vladimír Stúpala. Členom predstavenstva zostal Marián Širanc.

Ministerstvo financií vymenilo aj dozornú radu spoločnosti SEPS. Jej novým predsedom sa stal Radovan Majerský. Ten vo funkcii vystriedal Marcela Klimeka. Rezort financií za nových členov dozornej rady menovalo Pavla Kollára, Ondreja Zaťka, Ivana Kubaša a Ľuboša Hučka. Podpredsedom dozornej rady sa stal spomínaný Pavol Kollár.

Text pôvodne publikovali na webe agentúry SITA. Vychádza so súhlasom redakcie.


Majiteľ sociálnej siete Facebook Mark Zuckerberg priznal americkému Kongresu jeden z najmasívnejších cenzorských zásahov zo strany vládnej moci voči nepohodlným názorom občanov v modernej histórii. Nešlo pritom o ochranu utajovaných skutočností či iných zákonných dôvodov, ale o krytie korupcie a umlčiavanie kritikov pandemických opatrení. Tento prípad ukazuje, ako veľmi dôležitý je zákaz cenzúry, a prečo je toto ústavné právo potrebné neustále strážiť. Viac v článku.

prečítať viac

Automobilovému koncernu Volkswagen prerástli problémy s konkurencieschopnosťou cez hlavu. Skupina hlási najväčší problém práve vo svojej vlajkovej značke Volkswagen, ktorej ziskové marže sú už dlhší čas príliš nízke.

prečítať viac